Beantwoord

Slechte ontvangst digitenne

  • 13 May 2021
  • 93 reacties
  • 996 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Sinds we over zijn gegaan naar de nieuwe ontvangers van Digitenne Box ZXV7200 is de ontvangst van het beeld zeer slecht geworden.

Vaststaand beeld, melding geen signaal, enz.Bij controle signaal sterkte geeft deze 100% aan alleen ned.1,2,3 geven minder storingen.

Hierover div keren contact gehad met KPN en nieuw antennes Vinke V5 ontvangen en maar geen verbetering. Op advies antennes buiten geplaatst maar geen verbetering. Hierna zijn ook de boxen Vervangen voor wederom deZXV7200 maar ook geen verbetering helaas.

De locatie waar dit plaats vind is op de camping aan de rand van de loonse en Drunense duinen aan de Drunense kant, de antennes gericht naar de mast bij den Bosch geen verbetering hierna antennes gericht naar mast loon op zand ook geen verbetering beide keren de box gereset en weer geïnstalleerd. 

Kom bij KPN niet verder maar het abonnement word we steeds duurder maar de ontvangst niet beter. Heeft iemand nog andere ideeën?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jan29 15 October 2021, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

93 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@waltervl 

Nee helaas nog niet binnen.

Box moet op de hand uit geboekt worden het gaat niet op de reguliere manier dus zal wel wat langer duren.

Reputatie 7
Badge +28

@Jan29 

Is de Rebox al ontvangen? 
Heb je nu een betere ontvangst? 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee helaas nog niets ontvangen 

We wachten af.

Reputatie 7
Badge +15

@Jan29 Dat vind ik erg lang duren! Ik heb hier nogmaals een bericht achteraan gestuurd, zodra ik reactie heb zal ik het laten weten!

Reputatie 6
Badge +7

Ik bewonder je geduld @Jan29 !

Reputatie 6
Badge +7

Hallo  @Jan29 

Al een nieuwe Rebox ontvanger gekregen?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @waltervl 

Heb een berichtje gehad dat hij verstuurd zou worden en dat hij van 8 juli afgehaald kon worden op het afhaal punt en dat ik bericht krijg wanneer hij daar afgeleverd is 

Helaas dat bericht tot op heden nog niet gehad.

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou ik wel eens langs het afhaalpunt gaan. Je weet maar nooit of de ontvanger daar al op jou ligt te wachten. 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Noordzee 

Gisteren dit gedaan maar helaas nog niet aanwezig dus afwachten maar weer.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Noordzee 

Gisteren dit gedaan maar helaas nog niet aanwezig dus afwachten maar weer.

Reken er maar op dat het doosje verdwenen is. Dit kan noot meer dan een week duren. Heb je een tracking code gekregen?

@Rutger_ kan je dit nakijken???

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @waltervl 

Dit is het bericht wat ik ondvangen heb.

 

Beste klant, vanaf donderdag 8 juli 2021 kunt u de KPN apparatuur omruilen op het servicepunt: 'RITEL Hellevoetsluis', Rijksstraatweg 53, 3222KA in Hellevoetsluis. maar u ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Neem alstublieft de oude apparatuur (incl. evt. voedingsadapter) mee verpakt in een doos met daarop retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv RMA 4635141. U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

Reputatie 7
Badge +15

@Jan29 Ik heb contact opgenomen met mijn collega's van de logistieke afdeling om te controleren hoe dit zit! 

Zodra ik reactie van hen heb zal ik het hier laten weten! 

Reputatie 4
Badge +2

@Rutger_ bedankt ik wacht het af.

Hoop dat hij binnen is voor de vakantie.

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Jan29 ,

Wellicht is een omruil van jouw ZTE naar een Rebox de oplossing. @Rutger_ kan dat wellicht voor jou in gang zetten. 

@Jan29 @Rutger_ 

We zijn weer vier dagen verder. Is het inmiddels geregeld? 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee helaas nog niets gehoord ben nog in afwachting van bericht van of Rutger of KPN logistiek zelf ik wacht af.

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee  bericht gehad dat ze het pakket zo snel mogelijk op het huis adres zouden bezorgen.

Dus we wachten het af.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @Jan29 . Dan heeft de rappelactie van @Rutger_  dus succes gehad. 

Reputatie 6
Badge +7

“Zo snel mogelijk”  :-)  Het zit je niet mee, hopelijk heb je het morgen binnen.

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee hij is binnen helaas hebben ze gewoon weer een ZTE 7200 box opgestuurd en geen REBOX . Beetje zonde.

@Rutger_ kan jij nog eens contact opnemen met je collega waar het mis is gegaan want met deze box zal er niets veranderen.

 

Reputatie 7
Badge +28

@Jan29 

Waardeloos. Maar goed, nu je deze ontvanger toch hebt ontvangen, zou ik de ontvanger wel even uittesten. Je weet maar nooit of deze wellicht beter werkt dan jouw oude exemplaar.

 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee ja ga ik ook proberen wie weet maar ben niet erg hoopvol daar dit de derde box is.

Reputatie 7
Badge +15

@Jan29 Wat waardeloos dat je weer dezelfde ontvanger hebt gekregen, ik ga inderdaad opnieuw contact opnemen en uitzoeken hoe ik alsnog zo snel mogelijk een Rebox bij je kan krijgen. 

Excuses voor deze situatie! Ik had gehoopt en verwachtdat het na mijn vorige bericht geregeld zou zijn! 

Reputatie 4
Badge +2

@Rutger_ helaas dat het is misgelopen daar kan jij ook niets aan doen, maar ik hoop dat het deze week nog geregeld kan worden 

Reputatie 7
Badge +28

We naderen het einde van de week. 

@Rutger_ @Jan29 

Hoe is de stand van zaken? 

 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee  nog geen reacties gehad helaas.