Vraag

Slechte ontvangst oude digitenne

• 30 september 2018
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb mijn oude digitenne (TF6000COK) na 2 jaar weer ingebruik genomen op mijn zolder kamer. Ik krijg wel een redelijk beeld op mijn tv scherm, maar erg schokkerig qua beeld en geluid.
Voor NPO 1, 2 en 3 doen het aardig, maar alle andere zender niet.

Wat kan ik doen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Als ik dit zo lees, kan je misschien winst pakken door het verbeteren van de ontvangst. Lukt het om een buitenantenne te plaatsen? Zo niet, probeer dan de binnenantenne is op wat andere plaatsen uit. De richting van de antenne scheelt ook veel.

Je huidige ontvanger moet het komende half jaar worden omgeruild voor een nieuwe ontvanger. Op dit forum is dar meer over te lezen, (bovenste topic) Je oude ontvanger is daarna waardeloos. Je kan er dan niets meer mee ontvangen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi NelisHoe, heb je iets aan de tip van Noordzee gehad? Hopelijk heb je al een betere ontvangst door het verplaatsen van de antenne. Ik lees dat Noordzee je ook informatie heeft gegeven over onze nieuwe ontvanger. Heb je het topic gevonden? Zo niet, dan kun je alle informatie hierover vinden in dit topic. Als je daar nog vragen over hebt, stel ze vooral!

Reageer