Beantwoord

slechte service met betrekking to digitenne levering

  • 11 August 2021
  • 28 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wordt gek van de slechte service omtrent de Digitenne kastjes. We hebben een brand gehad 10 december jongstleden . We hadden 3 kastjes. 1 kastje was nog heel.. dus 2 kastjes erbij toch? Dat is en was te moeilijk voor KPN. Na maanden over en weer bellen.. eindelijk de kastje gekregen.. toen het werkend krijgen …pfff. Gelukt na weken.. maar wat denk je ? Nu is 1 van de kastjes op geen abonnement gezet.. dus weer geen tv!!! Ik bellen.. ja meneer geen idee hoe dat kan.. ik ga hem op actief zetten.. ik Bedanken.. krijg te horen, dat het binnen een paar uur werkt.. dus we gaan gezellig een dagje weg met de fam.. thuis gekomen.. werkt het nog steeds niet.. het is 20:15.. niemand meeR te spreken.. ik wordt gek van KPN. Echt niet normaal dit..

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Danny mica 23 September 2021, 10:44

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik wordt gek van de slechte service omtrent de Digitenne kastjes. We hebben een brand gehad 10 december jongstleden . We hadden 3 kastjes. 1 kastje was nog heel.. dus 2 kastjes erbij toch? Dat is en was te moeilijk voor KPN. Na maanden over en weer bellen.. eindelijk de kastje gekregen.. toen het werkend krijgen …pfff. Gelukt na weken.. maar wat denk je ? Nu is 1 van de kastjes op geen abonnement gezet.. dus weer geen tv!!! Ik bellen.. ja meneer geen idee hoe dat kan.. ik ga hem op actief zetten.. ik Bedanken.. krijg te horen, dat het binnen een paar uur werkt.. dus we gaan gezellig een dagje weg met de fam.. thuis gekomen.. werkt het nog steeds niet.. het is 20:15.. niemand meeR te spreken.. ik wordt gek van KPN. Echt niet normaal dit..

 

Heb je het kastje een tijdje niet gebruikt? Al eens minimaal een uur aan laten staan? Wellicht laten heractiveren.

Maar je moet even een eigen topic aanmaken ipv onder een bestaande van een ander.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wordt gek van de slechte service omtrent de Digitenne kastjes. We hebben een brand gehad 10 december jongstleden . We hadden 3 kastjes. 1 kastje was nog heel.. dus 2 kastjes erbij toch? 

Die 2 kastjes die verbrand waren, had je die nog wel? De restanten er van?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica, welkom. 

Kunnen we je nog ergens mee helpen?

Reputatie 1

Hoi Hanna,

Ik heb gisteren wederom gebeld met Digitenne. Daar werd werd duidelijk dat het kastje wat ik had, die plots niet meer werkte, niet in het systeem stond. Hoe dan?  Ik zou nu een nieuwe kastje opgestuurd krijgen en deze zou vandaag of morgen binnen zijn .. Ik was voor even weer blij.. want.. er zijn problemen met leveren Pfff en grr. Wat is er met KPN aan de hand? 
Geen kastje kunnen opsturen, dan geen antenne meegeven, dan weer niet actief te krijgen , dan wel actief, maar eruit gooien en dan kastje niet bekend, Nieuw kastje.. en dan niet optijd kunnen leveren.. dit is al maanden aan de gang.. het is diep triest dat het niet lukt met KPN. Ik ben benieuwd wanneer het nieuwe kastje komt. Waarom kunnen ze dit kastje niet aanzetten? Hoe kan het dat er een ander kastje genoteerd is? Raar. Het is dat ik in een buitengebied woon, anders was ik zeker overgestapt. Heb wel de eerste keer financiële compensatie gekregen , nu begint het weer :(

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Danny mica ,

@Hanna_  wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer ?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica, dat klinkt inderdaad niet als de bedoeling. Zoals @Noordzee al aangeeft kan ik met je mee kijken. Vul jouw forum profiel vooral zo snel mogelijk aan en geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan! 

Reputatie 1

Ik heb een profiel aangemaakt:)

Reputatie 7
Badge +13

@Danny mica  Super! Als ik het goed begrijp ben jij, na alle rompslomp, momenteel in bezit van één niet werkend kastje en heb je twee wel werkende kastjes. Klopt dat? Zou je het CAS-ID van dat kastje (te vinden onderop de ontvanger) in het veld "persoonlijke opmerkingen” willen zetten? 

Reputatie 1

Ik heb inderdaad 3 kastjes . Eerst deden ze zoals beschreven het uiteindelijk allemaal. Toen plots 1 uit en gebeld en werd hij weer geactiveerd. 2 weken later kom er van 1 van de kastjes alleen 1,2 en 3 bekeken worden. Gebeld en nummer doorgeven van dit kastje en werd gemeld dat dit kastje onbekend is voor kpn. Hoe dan? Moet ik hier het nummmer van dat kastje dat het niet doet doorgeven?

Reputatie 7
Badge +13

Je kan het CAS-Nummer ook aan je profiel toevoegen. Dan is hij namelijk alleen maar zichtbaar voor mij en andere moderators. Er is een veld "persoonlijke opmerkingen” daar mag het kwijt :wink:

Reputatie 1

Ik heb cas nummer ingevuld wat niet werkt. Ik heb dat bin opmerkingen geplaats van mijn profiel.

De 2 werkende kastje heb ik niet opgeschreven omdat ik die nu niet kan inzien omdat ik niet thuis ben. Had wel een foto van het niet werkende kastje

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica

In jouw Digitenne profiel in mijn systeem zie ik momenteel 3 geregistreerde CAS-nummers, maar niet het CAS-nummer van jouw niet werkende ontvanger. Er staat dus waarschijnlijk nog één CAS-nummer verkeerd. Nou kan ik die natuurlijk verwijderen, maar dat kan ik niet gokken, de kans is dan groot dat ik een werkend kastje deactiveer. 

Zou je voor mij, wanneer je tijd hebt/weer thuis bent, de andere twee CAS-nummers ook voor mij in jouw profiel willen zetten? Dat mag in hetzelfde veld. Zo weet ik welke ontvanger ik moet verwijderen en kan ik jouw niet werkende ontvanger activeren. 

Reputatie 7
Badge +28

@Danny mica 

Zou je, wanneer je tijd hebt/weer thuis bent, de andere twee CAS-nummers ook in jouw profiel willen zetten? Dat mag in hetzelfde veld.

En geef hier even een seintje ….. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica

We hebben nog niks van je gehoord, kunnen we nog iets voor je betekenen?

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ Hanna,

door persoonlijke omstandigheden is het kastje even blijven liggen.

ik heb nog steeds 2 werkende kastjes

 

niet werkend:

****

deze heeft alleen ned 1,2 en 3

hopelijk kan je hem na maanden aanzetten ..

we betalen wel 3 kastjes .

heel gedoe na alle ellende van onze brand

gr danny

admin: Cas-id's onzichtbaar gemaakt 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica, welkom terug!

Geeft natuurlijk niks, erg fijn dat je alsnog reageert. Ik heb het voor je aangepast, de ontvanger zou vanavond weer moeten werken :blush:. Als de zenders nog niet zichtbaar zijn wil ik je vragen om even opnieuw zenders te gaan zoeken via het menu. Laat je ons weten als je weer gewoon TV kan kijken? 

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ ,

Heel fijn.

ik zal zeker even laten weten of het gelukt is

gr danny

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ ,

Ik krijg nog steeds een foutcode E017-0

Het abonnement is niet geactiveerd..

grr ik wordt er niet goed van..

Wat nu? Dit loopt al Maanden!!

gr

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica

Pfff, ik heb nog war dingen aangepast. Werkt het nu wel?

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ ,

 

Ik ben nu niet thuis..

is vanavond ook goed?

als het maar het gaat doen pff

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica, tuurlijk!

Dit is geen chat, reageer vooral wanneer je tijd hebt.

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ ,

het kastje blijft foutcode E150-0 aangeven..

wat is er toch waardoor het niet lukt.

Ik wordt er moedeloos van

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica

Dan moet ik daar een ticket voor aanmaken, ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danny mica

Als het goed is, moet het nu werken :blush:, zou je dit voor mij willen controleren. 

Reputatie 1

Hoi @Hanna_ ,

het werkt nog steeds niet.. Er staat foutcode E017-0 en gaat naar E15010? En naar E016-0? Dat laatste eindigt de code.. en blijft hij op staan..

om gek van te worden..

Reageer