Beantwoord

Smart-tv apps gebruiken op de camping: alleen Digitenne

  • 26 April 2021
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

ik heb op de camping een caravan en wil graag op mijnsmart-tv apps kunnen gebruiken. (bijv Netflix, Ziggo go voor de Formule 1). 

Is het mogelijk om met digitenne apps op mijn smarttv te kunnen gebruiken?

icon

Beste antwoord door JWBokx 28 April 2021, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo, welkom.

Je kan met een digitenne tuner op de camping tv kijken, daarvoor heb je geen internet nodig. Digitenne gaat namelijk via de lucht niet via internet. Een digitenne tv app bestaat niet.

Ik denk dat de vrager vraagt of het mogelijk is om naast het kijken van tv-programma’s of app’s te gebruiken zijn die op een smart-tv geprogrammeerd kunnen worden zoals Ziggo Go. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk dat de vrager vraagt of het mogelijk is om naast het kijken van tv-programma’s of app’s te gebruiken zijn die op een smart-tv geprogrammeerd kunnen worden zoals Ziggo Go. 


Indien deze smart-tv deze apps toelaat kan dat natuurlijk. Maar je kan beter de vraag stellen aan de tv producent/leverancier (gebruiksaanwijzing) dan op een KPN forum. Naast dat er geen merk type wordt genoemd gaat KPN natuurlijk niet over Ziggo en Netflix apps.

Reputatie 4
Badge +2

De vraag lijkt te gaan of via digitenne de app's werken.

Dat werkt zeker niet, digitenne is alleen tv zenders weliswaar digitaal tegenwoordig.

Maar digitenne geeft geen internet toegang waarmee de app's werken.

Dus zul je apart voor internet moeten zorgen bijvoorbeeld door een telefoon als hotspot te gebruiken.

Let wel op je internet bundel, want dat gaat heel hard waarschijnlijk.