Beantwoord

Snoer tekort van Digitenne-antenne

  • 11 June 2019
  • 11 reacties
  • 496 keer bekeken

Mijn snoer is te kort van de digitenne hoe los ik dat op.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Noordzee 11 June 2019, 19:20

Bekijk origineel

11 reacties

Welke bedoel je?
  1. HDMI
  2. SCART
  3. ANTENNESNOER
  4. STROOMSNOER
Het snoer van me digitenne. Ik heb blokjes beeld
Dan neem ik aan dat je bedoelt het snoer van de antenne...

Je kunt een verlengsnoer daarvoor in de kpn webshop krijgen. Voor binnengebruik.
Reputatie 7
Badge +28
Het snoer van me digitenne. Ik heb blokjes beeld


Als je blokjes in beeld hebt, adviseer ik jou om jouw antenne buiten te plaatsen indien mogelijk.
Er is daarvoor een montageset voor bij de Funke V5 antenne :
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/

Het bijkomende voordeel is dat je dan daar meteen een 10 meer lange kabel krijgt meegeleverd die van betere kwaliteit is dan dat dunne kabeltje van het verlengsnoer.
Je kunt een verlengsnoer daarvoor in de kpn webshop krijgen. Voor binnengebruik.
Dat ding kun je als waslijn gebruiken, of de vuilniszak mee dichtbinden maar verder niet.
Beter ga je naar een satelliet-ontvangers winkel en koop daar een hele nieuwe kabel, met F-connectors en dan een verloopje bij de ontvanger.
De nieuwere antennes hebben F-connectors, de oudere niet.

Aanvulling : Noordzee was me voor, daar kan ik ook beter op wachten, dat scheelt me tijd 🙂
KeesYagi schreef: Noordzee was me voor, daar kan ik ook beter op wachten, dat scheelt me tijd 🙂


Als @Noordzee op de lijn zit kunnen wij net zo goed even vrijaf nemen @KeesYagi , toch? 😁
Reputatie 7
Badge +28
Zou ik niet doen mannen, mijn tijd is ook maar beperkt! Zeker doordeweeks...
Trouwens @KeesYagi , ik wacht nog op jouw reactie in jouw eigen topic.
Reputatie 7
Hey @Moon196161, welkom op het KPN forum. Zoals je merkt zijn hier voldoende deskundigen voor je beschikbaar 😉 Heel benieuwd of je de montageset voor buiten al hebt besteld, laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +28

Het snoer van me digitenne. Ik heb blokjes beeld
Als je blokjes in beeld hebt, adviseer ik jou om jouw antenne buiten te plaatsen indien mogelijk.
Er is daarvoor een montageset voor bij de Funke V5 antenne :
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/

Het bijkomende voordeel is dat je dan daar meteen een 10 meer lange kabel krijgt meegeleverd die van betere kwaliteit is dan dat dunne kabeltje van het verlengsnoer.


@Moon196161 :
Heb je de bestelling al binnen?
Is het "blokjes beeld" nu veranderd in een haarscherpe beeldkwaliteit?
Reputatie 7
Badge +28
@Moon196161

Wat voor kabel heb je nu besteld?
Is het ontvangstprobleem nu opgelost?
Reputatie 7
Hey @Moon196161, helaas hebben we geen bericht meer van je gehad. Jammer! Ik ga er vanuit dat je een nieuwe kabel hebt besteld en dat het probleem is opgelost. Ik markeer het antwoord van Noordzee, en sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog een vraag hebben, stel het hier gerust. De KPN community helpt graag 🙂

Reageer