Beantwoord

Software update ZXV7200

  • 29 October 2019
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Wanneer komt er een software update voor de ZXV7200 ontvanger?

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 October 2019, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat gaat nog een tijdje duren. 

 

In het begin van 2020 komt de eerstvolgende software-update. Daar moet je niet al te veel van verwachten. In die software-update worden de nodige DVB-T-dingetjes opgeruimd aangezien die niet meer nodig zijn met het nieuwe Digitenne. Ik hoop eigenlijk dat ze dan ook het zoeken op regio weer overal goed werkend maken. 

 

Later in 2020 komt er een software-update waar hopelijk een aantal wensen van klanten ingewilligd worden. Je kunt dan denken aan verbeteringen aan de EPG, de Gids en het tonen van meerdere regiozenders indien mogelijk.

 

@Noordzee Hoi Noordzee,

Ik vraag het me af of alle "problemen" op te lossen zijn met een software update.
Even afwachten dan maar..…:grinning:

 

Hoi @Keesje1 . De update duurt inderdaad nog even. Zijn er misschien issues waar wij jou op dit moment mee kunnen helpen?

Hoi @Erwin_  ,

Nee hoor, zie m'n aanmerkingen op de ZXV7200 in een eerder topic. Het verbaast me alleen nog steeds dat KPN zo'n inferieur product als de ZXV7200 ontvanger op de markt heeft gebracht. Zal wel met de kosten te maken hebben? Rechtstreeks uit Shenzhen(lekker goedkoop!):grinning:

 

Reputatie 7
Badge +28

Jouw punt is duidelijk. Maar laten we blijven hopen op een betere werking van de ontvanger.Â