Beantwoord

Storing met buitenantenne Funke V4 Digitenne

  • 12 March 2023
  • 15 reacties
  • 136 keer bekeken

Wij hebben al heel lang last van storing (antenne 100% maar dan valt hij soms weg naar 0).
Dit is een buitenantenne Funke V4 (ontvanger zxv 7200). Verder alles geprobeerd!

S.V.P. een oplossing met een betere buitenantenne. Zo ja, hoe verder?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 March 2023, 11:14

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tonnievd ,

Mijn advies is om jouw antenne te vervangen door de nieuwe Funke V6-antenne.  De nieuwe antenne is namelijk minder gevoelig voor storingen.
 

Een moderator gaat jou gratis deze antenne opsturen inclusief de speciale montagebeugel voor buiten. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Beste, dankjewel. Dit is ingevuld. Het adres is A.T.P. VAN DIJK, ************. Oude adres is niet meer van toepassing. Alvast bedankt.


Admin: gegevens verwijder i.v.m. privacy

Hoi @tonnievd ,

Het is niet handig om je adres online te zetten.

Als je op de 3 puntjes drukt en dan bewerken kan je het verwijderen.

De plek waar je wel veilig is adres kwijt kan is in je profiel.

 

Tevens heb ik je bericht ook gerapporteerd bij de moderators, die kunnen het ook voor je verwijderen.

 

klantnummer: ***********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

Er komt een nieuwe antenne de V6 jouw kant op. Tevens zit daar ook een nieuwe bevestigingsbeugel bij @tonnievd 

Mijn buitenantenne is kapot, hoe of waarvan ik een nieuwe aanschaffen?

Hoi @Johnny2010 ,

Heb je al een V6 antenne of nog een oudere?In het laatste geval kan een moderator een V6 + muurbeugel toesturen, vul daarvoor wel je profiel in🙂

Hoi @Johnny2010 ,

Heb je al een V6 antenne of nog een oudere?In het laatste geval kan een moderator een V6 + muurbeugel toesturen, vul daarvoor wel je profiel in🙂

Hele oude, profiel ingevuld

Ok, dan komt dat wel goed👍

Waarschijnlijk word de ontvangst met de nieuwe antenne ook een stuk beter🙂

Ok, dan komt dat wel goed👍

Waarschijnlijk word de ontvangst met de nieuwe antenne ook een stuk beter🙂

Betekent dit dat ik er 1 opgestuurd ga krijgen?

Een moderator kan dat doen, die reageert binnen enkele dagen en zal het dan in orde maken.

 

Ik ben zelf ook gewoon een klant en geen medewerker😉

Een moderator kan dat doen, die reageert binnen enkele dagen en zal het dan in orde maken.

 

Ik ben zelf ook gewoon een klant en geen medewerker😉

Bedankt

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Johnny2010, een nieuwe antenne is naar je onderweg. Alle info over de verzending ontvang je per sms. 

Hallo @Johnny2010, een nieuwe antenne is naar je onderweg. Alle info over de verzending ontvang je per sms. 

Hey Jeroen, heb de antenne binnen mijn dank is groot!, het is toch wel een buitenantenne want ik zie dit nergens staan namelijk, neem aan dat die ok is maar voor de zekerheid ff de vraag. Nogmaals dank

Reputatie 7
Badge +19

Ja is een buitenantenne. 

Reageer