Beantwoord

Storingen door antenne funke v3

  • 5 April 2019
  • 10 reacties
  • 543 keer bekeken

Reputatie 1
Geen idee of ik het hier moet plaatsen, maar we proberen het gewoon
Ik heb al een tijdje het nieuwe kastje maar wordt gek van alle storingen vanavond was mijn buurvrouw aan het stofzuigen en heb ik de helft van GTST gemist, ook als ik mijn kaarsjes aansteek heb ik storing(gasaansteker). alle kanten geprobeerd met de antenne maar veel helpt het niet, vrij frustrerend, ook ik heb nog de funke v3 en vroeg of ik een andere antenne kan krijgen zoals ik overal lees als oplossing?

Met vriendelijke groet

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 April 2019, 13:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Nabi,

Heb je het volgende al geprobeerd?:

  1. Ontvanger van de stroom af
  2. Daarna weer aandoen.
  3. Ga via het menu terug naar de fabrieksinstellingen. Daarmee reset je de ontvanger.
  4. Kijk of er een software-update is. Zo ja, dan die uitvoeren.
  5. Geef een opdracht voor uitgebreid zenders zoeken.
Uiteraard de antenne zo hoog mogelijk plaatsen. Maar het is inderdaad beter om jouw oudere antenne te vervangen door het nieuwste type, de Funke V5. Zet die antenne dan buiten voor een nog betere ontvangst.

Ik verwacht dat een moderator jou vast wel wil helpen aan een nieuwe antenne. Die moderator komt hier vanzelf langs. Kun je ondertussen al proberen of de bovenstaande tips wat verbetering geven?
Reputatie 1
Hoi Noordzee,

Ik heb het nieuwe kastje al een tijdje en heb ondertussen al veel geprobeerd, en ook wat je hierboven beschrijft meerdere keren zelfs, ik heb een beneden woning en heb m tot aan het plafond opgehangen bij het raam maar helaas het mocht niet baten. Ik vind het fijn dat je met me meedenkt. Een andere antenne lijkt me een betere optie, want dit alles is begonnen met het nieuwe kastje. Heb zelfs al aan opzeggen gedacht.

Groetjes

Nabi
Reputatie 7
Badge +28
Ik adviseer je om de nieuwe Funke V5 buiten te plaatsen. Heb je een mogelijkheid om de antenne buiten aan je huis te bevestigen? ( Het is maar een kleine antenne) Er is een goede montageset voor.
Reputatie 1
Daarvoor moet ik eerst de antenne zien, dan kan ik bekijken hoe of wat.
Heb een leuke kat van 2 die elke gelegenheid aanpakt om te ontsnappen.

Zolang de antenne werkt gaat het wel goedkomen, eerst maar eens een moderator vinden die wil helpen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +28
De Funke V5 staat hier:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132722/digitenne-antenne-v5/?nextchapterfeed

De montageset staat hier:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?nextchapterfeed

Ik heb deze antenne begin dit jaar hier ook buiten geplaatst. De kabel loopt naar buiten via een klein gaatje bij het raam.
Reputatie 1
Dankjewel 😀

Neem aan dat ik de antenne niet hoef te betalen?

En dat het gewoon en afbeelding is om te laten zien wat je bedoeld?
Reputatie 7
Badge +28
@Marina_ is vandaag aan het werk. Mogelijk heeft zij tijd om jou te helpen aan de Funke V5 + Montageset?

Zij (of iemand anders) zal jou vertellen of het voor jou als Digitenne-abonnee gratis is.

De afbeelding is inderdaad om jou te laten zien hoe het eruit ziet. Dus nu niet zelf gelijk gaan bestellen. Eerst even de moderator afwachten.
Reputatie 1
Haha dat was ik ook niet van plan hoor, neem aan dat het gewoon service is van kpn om de antenne om te ruilen aangezien het een bijna antieke is (v3) 😉

Ik ga netjes afwachten op @Marina

Dankjewel Noordzee

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nabi, Aan de hand van je gegevens zie ik dat je vanavond contact hebt met onze klantenservice en dat je al geholpen bent 🙂 Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik je een fijn weekend verder!☀️
Reputatie 1
Hoi Marina,

Ja ik kon weer eens niet wachten😉 maar het is geregeld.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes

Nabi

Reageer