Beantwoord

Storingscode E017-0 en E150-0

• 28 mei 2018
  • 8 reacties
  • 1564 keer bekeken

Na installatie nieuwe digitenne alleen ned 1,2 en 3 ontvangen.
Bij RTL4 en verder geeft deze foutcode E-017-0 en E150-3.
Teruggegaan naar zenderinstellingen en terug naar fabrieks instelling zonder resultaat.
Ben ik al aangemeld bij jullie??
icon

Beste antwoord door Joran 4 juni 2018, 08:44

@DeHoek: Ik heb niets meer gehoord dus ik ga ervan uit dat de technische dienst dit al heeft verholpen. Als dat niet het geval is, stuur me nog even een berichtje!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Dit is een administratief probleem inderdaad. Snelst is even bellen naar de klantenservice. Houd je CAS-ID bij de hand. Staat op een sticker op de ontvanger.
0800-0402
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum DeHoek, sorry voor de late reactie. Ben je er al uitgekomen met de helpdesk? Als dat niet het geval is zorg ik dat de TV-ontvanger wordt geactiveerd. Reageer dan op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +28
@DeHoek: Ik heb niets meer gehoord dus ik ga ervan uit dat de technische dienst dit al heeft verholpen. Als dat niet het geval is, stuur me nog even een berichtje!
Wij hebben hetzelfde probleem.
Gebeld met de helpdesk, konden ons niet meteen helpen. Klacht werd doorgezet naar de back office.
Al meerdere keren gebeld over de voortgang, maar geen duidelijkheid wanneer het probleem opgelost werd.

Nu al een week zonder tv.
Reputatie 7
Hoi DvanGerven. Ik heb Webcare (KPN moderators) hiervan even een headsup gestuurd. Hopelijk laat de oplossing nu niet lang meer op zich wachten.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag DvanGerven, bedankt voor je bericht en Peter bedankt voor de melding!
Ik zou heel graag direct met je mee willen kijken, maar ik zie helaas geen gegevens gekoppeld aan je KPN ID waardoor dit me niet lukt. Zou je via een privébericht deze gegevens aan mij willen verstrekken?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens! Ik heb het CAS-ID nummer toegevoegd aan het abonnement, die koppeling ging niet helemaal goed. Als het goed is moet hij het later vanmiddag gaan doen, je dient hem hiervoor wel even opnieuw op te starten! Wil je me laten weten of dit geholpen heeft?
Reputatie 7
Badge +21
@DvanGerven, kan je inmiddels weer gebruik maken van je Digitenne ontvanger?

Reageer