Tarief verhoging Digitenne

• 19 mei 2015
  • 3 reacties
  • 296 keer bekeken

Geachte medewerker van KPN,

U verhoogd het tarief van Digitenne omdat steeds meer mensen overstappen op Alles in één.
Dit terwijl u op ons adres geen hogere internetsnelheid levert als 650.2 Kbyte/sec download snelheid, en 84.9 Kbyte/sec upload.
Hierdoor is volgens een medewerker van KPN, Alles in één geen goede optie voor ons.

Volgens uw postcodecheck kunt u op mijn adres tot 10 Mbit/s leveren.
Het woordje 'tot' is hierin uiteraard nietszeggend.

Ik verzoek u derhalve het tarief van Digitenne , voor mij NIET te verhogen.
Bovendien vind ik het beschamend voor een communicatiebedrijf als KPN dat zij zich onbereikbaar opstelt via e-mail

Ik zie met interesse uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Boze_klant, 

Wat jammer om te lezen dat je boos bent. Ik snap wel dat verhogingen nooit leuk zijn, helemaal als je eigenlijk niet echt een ander alternatief hebt. Helaas geldt de verhoging voor alle klanten en kan ik je hierin niet tegemoet komen.

Er bestaat op onze website een contactformulier dat je kunt invullen. Heb je deze al gezien? Hierin kun je aangeven wat je vraag is en hierna wordt er contact opgenomen. Is dit in jouw geval niet gebeurd?

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Frans, 

Het heeft ermee te maken dat er minder klanten zijn die Digitenne gebruiken, hierdoor worden de kosten hoger, hoe vervelend ook. Dit staat los van het gebruiken van een dergelijke monopoly positie. De garantie dat het technisch mogelijk is, kan ik je niet geven. Vervelend om te lezen dat hierover een verkeerde verwachting is gewekt. Ik kan me goed voorstellen dat je op een ander antwoord hoopt, maar helaas kan ik je geen opties bieden waardoor de prijs lager wordt voor Digitenne of dat het vaste internet sneller wordt op dit moment. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Beste Cindy,

bedankt voor je reactie.

Curieus dat KPN een het tarief verhoogd. Dit terwijl zij weet dat haar klanten, die zoals wij in een buitengebied wonen, geen ander alternatief hebben dan Digitenne. Dit doet toch denken aan misbruik van een monopoly-positie.
Waarom voorziet KPN de buitengebieden nog altijd niet van een snellere internetverbinding ? Er is mij, uiteraard "of the record" , door twee medewerkers van KPN verzekerd dat dat technisch wel degelijk mogelijk is. Beseft KPN wat haar klanten in buitengebieden massaal zullen doen, wanneer zij een alternatieve, snellere mogelijkheid krijgen van een andere aanbieder ?

Met vriendelijke groet,
Frans

Reageer