Beantwoord

Te weinig ontvangers gekregen en het werkt niet

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Nieuw digitennekastje. Worden er 2 gestuurd en ik heb er 6 nodig dus dat klopt al niet. Het werkt twee dagen vervolgens alleen 1, 2 en 3. Moet volgens de foutcode de televisie op 1 zetten en dan werkt binnen een uur alles. Heb nu al 3 dagen geen tv. Bijzonder irritant

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 7 July 2019, 22:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Zes?? Zoveel zitten er niet eens in één abonnement. Max. 3 per abonnement. Ik neem aan dat je 2 abonnementen hebt genomen? Mogelijk per abonnement maar 1 gestuurd?

Heb je de ontvangers een uur na installeren v.d. zenders aan laten staan? En, vooral, heb je dit gedaan binnen 7 dagen van ontvangst v.d. apparatuur?
Ohja, krijg je wel het kanaal van CCN? Daar zit de abonneegegevens in namelijk.

Zodat een KPN moderator je kan helpen zou je wat gegevens in je forumprofiel willen invullen? Deze zijn alleen te zien voor de moderators en jezelf.
Naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s)
En ook de CAS nummers (zie onderop de ontvangers). Deze kun je invullen op de balk Persoonlijke opmerkingen gescheiden door een ; .

Dan kunnen ze je direct goed helpen zodra de aan je vraag hier toe zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @Touwl, goed dat je je vraag hier stelt! Verwarring alom, begrijp ik. Heel vervelend! Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan het bericht van Peter: wil je je gegevens invullen en een toelichting over het aantal ontvangers geven? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +28
@Touwl Zijn alle problemen al opgelost? Of heb je nog hulp nodig?
Reputatie 7
Badge +28
@Touwl

Ben je inmiddels al voorzien van 6 ontvangers?