Beantwoord

Telefoonnummer van de klantenservice

  • 21 October 2020
  • 9 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik wil een echt persoon aan de lijn ,en geen robot

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 October 2020, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Achter kan ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken".

 

Okey, dan ga ik dat eens proberen

Ik probeer nu al meerdere malen te bellen naar 0800 0402 en krijg te horen dat het nummer momenteel niet bereikbaar is en ik het later opnieuw moet proberen.

Mijn mobiel is kwijt en ik zou graag spoedig geholpen worden.

Reputatie 7
Badge +20

Het kan even druk zijn, @EMJ VERKIJK KNOOP , maar onbereikbaar zijn we niet. Je kunt het ook via de social media-kanalen of de chat via de site proberen. 

Het kan even druk zijn, @EMJ VERKIJK KNOOP , maar onbereikbaar zijn we niet. Je kunt het ook via de social media-kanalen of de chat via de site proberen. 

Leuk en aardig, maar over de gehele dag heb ik wel meer dan 10 x geprobeerd te bellen en was de lijn onbereikbaar. Via de site de chat bereiken lijkt ook een onmogelijkheid…. ik wil doorgeven dat mijn mobiele toestel kwijt is.. maar schiet niet zo erg op op deze manier

Hallo @EMJ VERKIJK KNOOP , via MijnKPN kun je in ieder geval al je simkaart blokkeren.

 

ook ik heb al verschillende keren geprobeerd te bellen. dan gaat de telefoon tig maal over en opeens lig je er weer uit O weh als je klant wordt alles is dan prima. en ben je eenmaal klant kun je niets of niemand bereiken.

Badge +19

Je kan chatten, Faceboken, Twitteren,  dit forum gebruiken en bellen. Mogelijkheden genoeg lijkt me. Kunnen we je hier helpen?

Joep 1965:

Het zal misschien aan mij zelf liggen, kijk als je ruim80 bent werkt alles een beetje langzamer ook bij mij.

Ondertussen heb ik contact opgenomen per telefoon en alles is nu dik in orde. djwel KPN.