Beantwoord

teletekst tv drenthe niet meer beschikbaar bij nieuwe ontvanger

• 29 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

• Deelnemer
  • 6 reacties
Sinds de wijziging van digitenne geen teletekst meer bij tv drenthe.
helpdesk wist het ook niet.
heb nieuwe ontvangers.
wie weet raad.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 november 2018, 10:30

Ik heb zojuist het bericht gekregen dat dit probleem inmiddels is opgelost en je weer teletekst van RTV Drenthe moet kunnen bekijken!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ik ben 't al eerder tegengekomen (kennelijk niet opgevallen in het topic)
Op mijn site opmerking dat teletekst van TV Drenthe het niet meer doet. Kan iemand uit de omgezette regio dat eens checken?Bij geen enkele regionale is er teletekst te zien.
Niet bij Drenthe, Noord, Friesland en of Oost.Ik heb inderdaad geen teletekst op TV Drenthe, maar wel teletekst op TV Oost.

Bron quote's

Het lijkt me een fout in de doorgifte. Als je bij andere zenders wel TT krijgt is het geen defect in de ontvanger. Wel gek dat de tel. desk hier niks mee wil doen. Als in doorgeven aan de juiste afdeling.

Een moderator, die hier nog komt, is een ├ęchte kpn medewerker en weet de juiste wegen te bewandelen.

😉 voorlopig ook: https://www.rtvdrenthe.nl/teletekst
Verder is alle nieuws en info op de site en in de app te vinden.
heb door gegeven aan juiste helpdesk.
wachten nog wel even af
Reputatie 7
Badge +18
Dag Nak. Dat is een gekke melding. Ik heb er geen verklaring voor, maar ik ga het uiteraard doorgeven, samen met de signalen die Peter doorgeeft. Ik geef een update als ik meer weet.
Reputatie 7
Badge +13
Voor de volledigheid: Het ligt niet aan de ontvanger. Ook met andere ontvangers kan je geen teletekst ontvangen via TV Drenthe. Wel op TV Oost.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Nak. Een update, inmiddels. Er bleek inderdaad een probleem te zijn met de aanlevering van RTV Drenthe's teletekstsignaal over onze HD-feed. De technische mensen zijn er inmiddels mee aan het werk!
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb zojuist het bericht gekregen dat dit probleem inmiddels is opgelost en je weer teletekst van RTV Drenthe moet kunnen bekijken!
Reputatie 7
Badge +13
Nog even een bevestiging; Teletekst werkt nu op TV Drenthe. 👍

Reageer