Beantwoord

Terug sturen van apparatuur

  • 6 August 2020
  • 4 reacties
  • 1000 keer bekeken

Beste kpn

 

Ik heb bericht gekregen dat ik mijn digitale zender terug moet sturen. Maar ten eerste kan ik geen tv kijken meer. En ten tweede deze kasje heb ik nu zo 1 jaar en die ik had met een kaart die is al terug gestuurd.

Groetjes Ricardo 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 August 2020, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rico1972 

Om welke abonnement gaat het? Digitenne of Interactieve TV? En welke type kastje zou je moeten terugsturen?

Het zou om een kaartje gaan die men achter de tv deed. Maar die is al terug gestuurd. 

En het gaat om tv op een andere kamer. Het gaat om digiten

Reputatie 7
Badge +28

@Rico1972

Ik begrijp dat je nu helemaal geen Digitenne-abonnement meer hebt. KPN vraagt om het terugsturen van de oude apparatuur. Die insteekkaart is tegenwoordig volkomen waardeloos aangezien het systeem van uitzenden veranderd is. Het enige wat KPN ermee doet, is zorgen voor een milieu-verantwoordelijke afvoer van het product.  

Als je die niet meer hebt, dan kun je die ook niet terugsturen. Een moderator wil graag het een en ander voor je noteren in de administratie van KPN. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg (0800-0402 bijvoorbeeld) hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!