Beantwoord

Terugsturen Digitenne Basis Ontvanger ivm met nieuwe ontvanger

• 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 303 keer bekeken

Goedemorgen,

Zojuist heb ik een omruilafspraak gemaakt voor mijn Digitenne apparatuur.
Volgens jullie website heb ik 1x basis ontvanger en 1x smartcard in bezit. Ik heb echter nooit een basis ontvanger gehuurd/gekocht, maar alleen 2 smartcards, omdat mijn TV's ingebouwde decoders hebben.

Krijg ik nu bij het terugsturen geen factuur, omdat ik volgens jullie 'te weinig' terug stuur?

Alvast bedankt!

Mvg. Michael van Dijk

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 november 2018, 13:44

Dag Michael! Goed dat je dit even meldt. Ik ga er vanuit dat alles in orde komt. Laat het me even weten als je er toch nog iets over hoort. Als jouw KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer kan ik direct meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Michael! Goed dat je dit even meldt. Ik ga er vanuit dat alles in orde komt. Laat het me even weten als je er toch nog iets over hoort. Als jouw KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer kan ik direct meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.).
Bedankt Bart! Ik heb de gegevens aangevuld!
Reputatie 7
Badge +19
Prima! Dank je wel en laat het weten als je toch nog ergens tegenaan loopt.

Reageer