Vraag

Teveel tuners in digitenne abonnement moeilijk op te lossen?

  • 14 May 2021
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

In januari 2021 een medewerker van KPN aan de lijn omdat ik een tweede tv aansluiting wilde hebben.

Dat was geen enkel probleem, maar dan moest mijn abonnement omgezet worden naar een digitenne abonnement.

Alles ontvangen waaronder 1 digitenne basisontvanger en geinstalleerd en werkt. Vervolgens op 1 Februari een factuur met o.a. daarop 3 keer digitenne basisontvangers - dus 2 ontvangers teveel. Ik had nooit 3X digitenne basisontvangers besteld en dus ook niet gekregen.

KPN gebeld en werd mij verteld om de factuur te betalen en het abonnement zou worden aangepast en het teveel betaalde bedrag van 2 X € 5,00 voor de 2 extra tv aansluitingen zou met de eerst volgende factuur worden verrekend. Zo gezegd zo gedaan, maar de maand daarop zelfde laken en pak - dus weer een verkeerde factuur en dus wederom niets aangepast.

Vervolgens de afgelopen maanden meerdere keren gebeld en gechat met diverse kpn medewerkers en iedere keer hetzelfde verhaal - O wat erg voor u en we zullen het zeer snel oplossen.

Totdat ik iemand aan de lijn kreeg en zag dat het probleem niet zo makkelijk was op te lossen als men dacht. Het kon alleen door en technisch iemand worden verholpen, maar wegens drukte kon dat nog wel 2 weken duren hij zou het zelf in de gaten houden en zat er dus boven op en zodra het was opgelost zou deze brave man mij persoonlijk bellen - dit duurde 3 weken voordat hij contact met mij opnam met de mededeling dat het nog wel 2 weken kon duren. Dit is alweer 4 weken geleden en er is nog steeds niets opgelost. Ondertussen worden er nog steeds maandelijks te hoge bedragen van mijn rekening afgeschreven en ook mijn  abonnement waarop nog steeds staat vermeld 3 digitenne basisontvangers i.p.v. 1 kan ik niet aanpassen.

IK ben vooralsnog helemaal klaar met KPN.

Groet, Gijs 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Onopgelost Welkom op het forum. 

Wat super vervelend dat het wijzigen van je abonnement zoveel ellende oplevert! Ik vermoed dat ik het proces niet kan versnellen maar wil graag kijken wat de huidige stand van zaken is. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit! 

Dank voor je reactie Rutger!

Profiel is bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +15

@Onopgelost Bedankt voor het bijwerken van je profiel! 

Ik heb de situatie even doorgenomen en zie dat inderdaad een technisch probleem voor deze situatie zorgt. Hiervoor zijn mijn collega's aangestuurd en ik heb hen gevraagd om een update. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier zo snel mogelijk delen! 

Dank voor je reactie Rutger!

We wachten het maar weer af.

 

Beste Rutger,

We zijn nu weer een week verder.

Had je al een update voor ons?

Reputatie 7
Badge +15

@Onopgelost Ik heb inderdaad (eindelijk) een update! 

De situatie is technisch namelijk opgelost. Nu is het natuurlijk wel zo dat je een periode voor teveel ontvangers hebt betaald. Ik stuur je een privé bericht over de afhandeling daarvan!