Tevreden digitenne-gebruikers kunnen hier reageren

  • 6 August 2019
  • 12 reacties
  • 382 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
(conversatie)

Nou, ik ben tevreden hoe alles hier ontvangen wordt. Ik herken mij niet in de problemen die anderen ervaren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @John123 , mensen waarbij alles gewoon goed gaat zie je zo goed als niet op fora van de diverse leveranciers van wat dan ook, het zijn meestal mensen met vragen en problemen.
Zelf gebruik ik de Digitenne-functie in mijn TV als back-up als de reguliere tv het niet doet en dan doet met een simpele antenne van een tientje Digitenne het prima op de FTA-zenders, 5 in totaal.
Heb je toch in ieder geval al 1 positief bericht.☺️
Reputatie 2
Na problemen met ontvangst kanalen Digitenne en dat kenbaar gemaakt te hebben op het forum, werd zonder te vragen direct een andere antenne geleverd. Binnen 5 minuten had ik alle zenders weer terug na het omwisselen. Prima service, ga zo door!
Reputatie 7
Badge +28
Na de doorgevoerde frequentiewijziging in het begin van dit jaar heb ik hier een prima ontvangst op de NPO-zenders.

Het HD-beeld is ook prachtig.
Reputatie 5
Badge +4
Nog steeds gaat alles prima.
Het gaat hier ook goed. Het beeld is een verademing: van het slechtste SD (!) naar het beste HD 😃

Verder had en heb ik een single tuner. Wat dat betreft verandert er dus niks. Kan nog steeds ermee opnemen met de losse dvd/hdd-recorder. 😄
Reputatie 1
Na problemen met de SCART aansluiting op de Digitenne RBX2800 decoder heb ik van KPN gratis een kabel toegestuurd gekregen met de juiste lengte stekker. Alles werkt nu naar behoren.
Reputatie 7
Badge +28

Wij overnachten dit weekend in Cromvoirt (Noord-Brabant) en tot mijn vreugde hebben ze hier Digitenne voor de gasten. 
 

De ontvangst is prima (96 tot 100 procent) De antenne  is neergezet in het raamkozijn. 
 

Wel leuk om nu zelf eens te spelen met zo’n ZXV7200-ontvanger. 
 

 

Wel grappig dat de antenne ondersteboven staat :laughing: .

Die 96 tot 100 is dan de kwaliteit.

Wat is de sterkte dat ie aangeeft? (druk ant. in en dan op rode knop)
50 tot 55 % bij signaalsterkte is al uitstekend weten we inmiddels.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zal vanavond eens kijken. 🤠

Reputatie 7
Badge +28

De sterkte is nu 80%, de kwaliteit 33%. Maar nog steeds een tevreden Digitenne-gebruiker in Cromvoirt! 😇

Reputatie 2

Ik gebruik thuis 3 Digitenne aansluitingen. Na de KPN omruilactie van de Digitenne receivers toch aardig wat problemen met de ontvangst / beeldkwaliteit. Het bleek dat dit aan de antennes lag. Ik gebruikte nog de Funke V4 antennes en na een test met de Funke V5 antennes waren er geen problemen meer. 

 

Na een kleine zoektocht op het wereldwijde web bij het KPN forum voor Digitenne uitgekomen en mijn vraag gesteld hoe de antennes omgeruild konden worden. Snelle response gekregen en KPN heeft mij 2 maal een nieuwe V5 antenne toegestuurd. Nu weer zonder problemen goede Digitenne ontvangst.

 

Ik zeg dus helemaal top en super service!

 

Met dank aan @Erik_ en  @PeterG voor de snelle opvolging. Dank aan @John123 voor verwijzing naar dit tevredenheidsonderzoek.

 

Hier nog steeds heel tevreden met Digitenne, maar wel als extra. Want zonder opnemen en pauzeren kan ik niet.

Verder is mijn situatie, met single tuner, niet anders dan met de TF6000. Alleen wel in HD!

Digitenne werkt hier prima met de zxv7200. In mijn woonplaats op z'n 9 km van de zendmast in de Haarlemse Waarderpolder.
En bij mijn moeder op 30 km v.d. zenders in Arnhem. En daar met een oude v1 antenne! Maar wel i.h. raam op 1 hoog. Op de begane grond is nauwelijks ontvangst.