Beantwoord

TF5300K blijft hangen in opstart-modus

• 23 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 409 keer bekeken

Heb storing op digitene tv-ontvanger Topfield TF5300K. Deze blijft staan in de opstart-modus C436 en toont alleen NPO 2 op de tv. Deze zender is vervolgens niet meer te verzetten.

Wat kan er mis zijn met de ontvanger?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 oktober 2015, 10:11

; ik heb niks meer van je gehoord. Ben je via een andere weg geholpen? Hier ga ik op dit moment vanuit. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
dat is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een geval van stukkende condensatoren (elco's) in de voeding

is het huur of koop ? 

zie :

http://forum.kpn.com/t5/Digitenne/slecht-ontvangst-vooral-discovery/m-p/344165/highlight/true#M2653

KeesYagi schreef op 24 okt '15 om 16:11u
dat is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een geval van stukkende condensatoren (elco's) in de voeding

is het huur of koop ? 

zie :

http://forum.kpn.com/t5/Digitenne/slecht-ontvangst-vooral-discovery/m-p/344165/highlight/true#M2653

het is koop

Reputatie 7
Badge +10
in dat geval kun je voor een klein bedrag een reparatie uit laten voeren

op een bekende site die begint met een M zijn er vele aanbieders

'tis een klusje van niks

zoek ook even met "topfield 5300 elco" ed en je vindt genoeg

vele apparaten hebben hier last van, oorzaak : een paar centen proberen te besparen op iets goedkopere elco's  :-(((

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Berthys, 

Welkom op het forum. Dat is wel erg lastig tv kijken op deze manier. Je kunt de tuner laten repareren of we kunnen je een huurtuner toesturen. Hiervoor passen we je abonnement dan aan en ga je € 4,00 per maand betalen voor de tuner. Als je ook gebruik maakt van het alles-in-1 pakket, dan is de eerste tuner voor Digitenne gratis. Wil je laten weten of je gebruik wilt gaan maken van een huurtuner? Dan ga ik dit voor je in orde maken. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb niks meer van je gehoord. Ben je via een andere weg geholpen? Hier ga ik op dit moment vanuit. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je. 

Op een of andere manier heeft het apparaat zich weer hersteld en lijken de problemen over. Hopleijk blijft dat zo.

bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

Dat is goed nieuws! 🙂 Als er in de toekomst iets is, of je ervaart wel weer problemen, spreek ons gerust aan op het forum. We helpen je hier graag verder. 

Met groet, 

Cindy 

Reageer