Beantwoord

Tft en digitenne

  • 25 October 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik ben van Telfort over gegaan naar kpn, en ik heb nu een tft abonnement, kan ik nu ook een gratis digitenne abonnement krijgen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2020, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hondje Aysha 001 ,

Bij KPN bestaat al een tijdje geen gratis Digitenne-abonnement meer. Maar heb je interactieve TV van KPN? Dan kun je voor 5 euro per maand een Digitenne-tuner huren. 

Ik ben van Telfort over gegaan naar kpn, en ik heb nu een tft abonnement, kan ik nu ook een gratis digitenne abonnement krijgen? 

Hallo @hondje Aysha 001 , je blijft een TFT-klant qua voorwaarden/prijzen en diensten.

Als TFT gratis Digitenne niet kende, krijg je dat nu ook niet.

 

Ik heb geen idee of ik interactieve TV heb. Ik heb wel een app van kpn om tv te kijken op een mobiele telefoon. Ik heb geen idee of dat het gene is wat je bedoelt Noordzee. Ik wil graag tv kijken op de camping en omdat er daar geen stabiele internet verbinding is, en ik geen onbeperkt internet bundel heb, is digitenne een uitkomst. En voor 5 € in de maand zou het wel erg prettig zijn. 

Hallo @hondje Aysha 001 , als je bij TFT al een €5 Digitenne abo had loopt dat na de migratie ook gewoon door.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb geen idee of ik interactieve TV heb. Ik heb wel een app van kpn om tv te kijken op een mobiele telefoon. Ik heb geen idee of dat het gene is wat je bedoelt Noordzee. Ik wil graag tv kijken op de camping en omdat er daar geen stabiele internet verbinding is, en ik geen onbeperkt internet bundel heb, is digitenne een uitkomst. En voor 5 € in de maand zou het wel erg prettig zijn. 

@hondje Aysha 001 

Het campingseizoen is zo ongeveer wel voorbij, maar als je er weer aan toe bent, kun je de Digitenne-ontvanger bestellen via Mijn KPN. Of anders via de chat of bellen met 0800-0402. Het abonnement kun je dan ook weer op elk moment opzeggen rekening houdend met een opzegtermijn van één maand.