Beantwoord

Tijdelijk overbrugging Digitenne error E016-0

  • 16 October 2020
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb tijdelijk Digitenne als overbrugging voor mijn nieuwe aansluiting in mijn nieuwe woning maar krijg alleen NL 1,2,3 en Locale zender. Moet deze opnieuw geactiveerd worden vanuit KPN? 

 

Mvg,

 

Ton

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2020, 12:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ton.kraneveld ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Stap 2) Geef een seintje! 

Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.
 

Hoi Noordzee,

gegevens staan erin, zie alleen dat het CAS nummer steeds verdwijnt. Is dat normaal?

 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, het CAS-ID nummer is juist heel belangrijk. Zet het bij de persoonlijke opmerkingen en druk dan op opslaan.  

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @ton.kraneveld Als het je gelukt is lees ik het graag. Dan help ik je verder! 

Hoi Bart,

 

Ik begrijp dat het CAS ID belangrijk is maar zodra ik het bij persoonlijke opmerkingen invul en ik druk op opslaan verdwijnt het weer en is het veld weer leeg.

 

Hoe dan ook: CAS-ID:7012-583-572-1

Reputatie 7
Badge +28

OK @ton.kraneveld , 

Dan kan @Bart_ nu hopelijk het activatiesignaal versturen. Als het niet tegenzit, want bij zogenaamde noodpakketten wil het nogal eens moeizaam gaan.  

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan Bart. Noodpakketten willen inderdaad wel eens lastig zijn, @ton.kraneveld dus laat me weten of het nu werkt. Laat de ontvanger even opnieuw de zenders zoeken en laat 'm daarna een uur op NPO 1 staan. 

Hij doet het!! Topper!!

 

Bedankt,

 

Gr,

Ton

Reageer