Beantwoord

Tijdrovende wijze omruil Digitenne ontvanger

  • 21 January 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Na 4x contact met de klantenservice is een nieuwe ontvanger gestuurd naar een postnl ophaalpunt. Daar blijkt men deze pas te willen afgeven als de oude ontvanger ingeleverd wordt. Graag aandacht voor de communicatie hierover vanuit kpn. Dit was niet duidelijk uit de berichten. Nu moet ik een keer extra rijden (ontvanger staat elders) en de februiker ervan zit een dag helemaal zonder tv (defekte ontvanger gaf nog wel beeld). Het kost ook erg veel tijd om zo een storing verholpen te krijgen. Alles bij elkaar geen goed gevoel over kpn service zo. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 January 2020, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Jammer dat je dit zo ervaart. Het één om één omruilen is op zich wel logisch. Anders heeft KPN op een bepaald moment geen zicht meer waar alle apparatuur is. 

Hopelijk hebben jullie zo weer een prima ontvangst. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @leendert1959, jammer dat het zo gelopen en over gekomen is, want dat is niet de bedoeling. Ik sluit me aan bij de reactie van Noordzee hierboven. Mocht je met de nieuwe ontvanger toch nog iets opmerken of als je vragen hebt, laat het hier dan vooral weten. We helpen je graag waar nodig.