Beantwoord

Tv-ontvanger is kapot

  • 14 October 2019
  • 4 reacties
  • 265 keer bekeken

Hoi. Mijn tv ontvanger is op de grond gevallen en is kapot. Het achterkant stukje waar de kabel van de antenne in moet is afgebroken en heb nu geen signaal . Ik zou graag een nieuwe kastje / tv ontvanger willen aanvragen zsm
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 October 2019, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Je spreekt van een "kabel van de antenne". Gaat het om een Digitenne-ontvanger?
Je hebt je vraag gesteld in de rubriek "interactieve tv", dus daar gaan we nu voorlopig van uit.

Zou je verder je gegevens willen invullen in je forumprofiel voor de KPN moderator die hier ook nog komt. Die gegevens zijn ook nodig voor de omruil.
Ja om een Digitenne ontvanger bedoel ik sorry.
Zou je verder je gegevens willen invullen in je forumprofiel voor de KPN moderator die hier ook nog komt. Die gegevens zijn ook nodig voor de omruil. Zonder je gegevens kan een moderator niks doen. (naam, postcode, huisnummer, klantnummer, cas nr ontvanger, zie onderop, in te vullen bij pers. opm.)
In het profiel staan je gegevens niet openbaar.

Je kunt ook bellen, maar de ontvanger zal er daardoor niet sneller komen (per Postnl).
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ifje22, welkom! Top dat je je profiel al aangevuld hebt. Ik heb een nieuwe ontvanger besteld, die je om kunt wisselen bij de Primera in jouw buurt. Ik stuur je een privébericht met meer informatie. Belangrijk is dat je niet de antenne en de afstandsbediening meestuurt.