Beantwoord

TV ontvanger omruilen

  • 28 October 2019
  • 10 reacties
  • 237 keer bekeken

TV ontvanger omruilen.

17 okt.2019 sms gehad dat ik omruilafspraak kan maken.

Hoe?

Er zou een mail of brief worden gestuurd… tot op heden niet ontvangen…???

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 13:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Engelien 

 

Normaal gesproken kun je de omruiling doen bij een post-NL-punt bij jou in de buurt. 

Wil je jouw forum-profiel vullen? Dan kan een moderator voor jou kijken waar jouw nieuwe ontvanger voor jou klaar ligt. 

Reputatie 7
Badge +28

@Engelien 

 

Wil je even jouw forum-profiel vullen? 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Engelien, welkom op ons forum! Als je het profiel aanvult kan ik mee kijken naar je omruilafspraak :) Stuur je een berichtje als je het hebt aangevuld? Ik hoor graag van je. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Engelien 

 

Heb je jouw ontvanger al omgeruild voor een nieuwe ? 

Kunnen we nog ergens mee helpen? 

Is b.v.  de activatie gelukt? 

Staat de abonnementsstatus in het menu inmiddels op JA ? 

 

Reputatie 5
Badge +7

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag:

waar blijft de brief of e-mail over het omruilen van mijn tv ontvanger.

Was 17 okt jl aangekondigd

 

Engelien

Reputatie 7
Badge +28

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag:

waar blijft de brief of e-mail over het omruilen van mijn tv ontvanger.

Was 17 okt jl aangekondigd

 

Engelien

 

Zolang jij jouw forumprofiel niet vult, kan er ook geen antwoord worden gegeven. Want hoe kan Jiske dat anders voor jou nakijken? 

 

 

Hallo,

ik heb drie tv ontvangers waarvan er eentje vaak op tilt springt. Ik zou deze graag willen vervangen. Hoe kan dat geregeld worden? 
 

met vriendelijke groet, Pet

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Peter,

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

 

Uiteraard het CAS-ID nummer vermelden van de ontvanger die je wilt omwisselen. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Peter van Nuland ik wacht op je seintje :) 

Had je de ontvanger ook al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? En kan je ook nog aangeven wat er precies gebeurd als je ontvanger op tilt springt?

Reageer