Beantwoord

Tv-ontvangers Digitenne omruilen

• 21 november 2018
  • 7 reacties
  • 775 keer bekeken

Onze tv ontvangers zijn verouderd bleekvorige week na 2 uur aan de telefoon met klanten service. Nu moeten wij blijkbaar zelf de nieuwe(re) ontvangers kopen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Zijn al heel lang klant bij jullie en hebben ook al onze mobiele telefonie bij jullie. Ik neem aan dat dit bij de service hoort.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door HendriksAM 24 november 2018, 07:23

Goedemorgen,

de tv ontvangers zijn inmiddels vervangen.
de draadloze verbinding (de stopcontacten daarvoor) blijven wat storing opleveren. waarschijnlijk zullen deze ook vervangen moeten worden.

hartelijk dank voor de hulp allen
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hebben jullie Digitenne?

In dat geval ga je de nieuwe tuners niet kopen, maar moet je ze verplicht huren. De eerste ontvanger is inbegrepen in je abonnement. Voor een volgende ontvanger betaal je een huurprijs van 5 euro per maand.
Reputatie 7
TV ontvangers voor KPN (i-tv en digitenne) zijn niet te koop. Alleen te huur, bij KPN zelf.

Geen idee waar je gehoord hebt dat je ze zou moeten kopen, want dat kan dus helemaal niet. Is zelfs illegaal. Er is je onzin ver'kocht'.

Oude Motorola's voor interactieve tv kun je omruilen via deze tool:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

En voor omruilen van Digitenne ontvangers voor de nieuwe voor dvb-t2 hevc:
https://www.digitenne.nl/nieuwe-digitenne-ontvanger-aanvragen/
Reputatie 7
Badge +12
Er is je onzin ver'kocht'.

Precies, en ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice van KPN dit heeft verteld. En dat ook nog is in een gesprek van twee uur.

Weet je wel heel zeker dat je hebt gesproken met de KPN-klantenservice en niet met een bedrieger die jou iets probeert te verkopen?
Dank jullie wel. Dat is wat de dame van de servicedesk kpn zei. Na 2 uur te hebben gebeld en dingen geprobeerd. Ik was het er ook inderdaad niet mee eens. Ik ga de link gebruiken. Nogmaals bedankt
Ik had ze trouwens zelf gebeld.....dus nee geen nep....wel onwetend denk ik
Reputatie 7
Badge +18
Dag HendriksAM. Dank voor het posten van je bericht. Volgens mij hebben Noordzee en Peter je al heel mooi op weg geholpen. Is je vraag daarmee ook beantwoord of kan ik nog iets voor je verduidelijken?
Goedemorgen,

de tv ontvangers zijn inmiddels vervangen.
de draadloze verbinding (de stopcontacten daarvoor) blijven wat storing opleveren. waarschijnlijk zullen deze ook vervangen moeten worden.

hartelijk dank voor de hulp allen

Reageer