Beantwoord

Twee facturen voor 1 dienst

  • 23 March 2019
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

vandaag kreeg ik in mijn mail twee keer een factuur voor Digitenne over eenzelfde periode. Hebben meer klanten dat gehad? Ik hoop niet dan ze allebei afgeboekt gaan worden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 10:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @Jeroen oss, welkom op het forum! Een dubbele factuur is een beetje veel van het goede inderdaad. Ik wil voor je kijken wat we hierover kunnen zien, mogelijk is dezelfde factuur gewoon dubbel verzonden. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen voorzien van de postcode, huisnummer en klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Wel een beetje veel privacy data om in een profiel te zetten.
Hoi, Jeroen. Héb je je profiel al ingevuld? Wat privacy betreft: alles waar privé bij staat is alleen leesbaar voor de KPN moderators en jijzelf. Niemand anders.
A.d.h.v. je gegevens in je profiel mogen en kunnen de KPN moderators e.e.a. opzoeken in je abonnement.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Jeroen oss, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Je hebt het klantnummer ingevuld van je Digitenne abonnement. Voor dit abonnement/klantnummer staat één factuur klaar en het bedrag wordt één keer afgeschreven van je rekening. Ik verwacht dat de factuur per ongeluk twee keer is gemaild.

Reageer