Beantwoord

Tweede Digitenne ontvanger

  • 12 July 2019
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb nu 1 ontvanger om geruild. Maar heb nog 2de ontvanger nodig. Maar op internet staat vermeld dat ik dan activatie kosten moet betalen 29.95 euro. Beetje raar. Heb al jaren digitene en altijd 2 ontvangers gehad
icon

Beste antwoord door PeterG 12 July 2019, 16:20

Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt er gewoon een 2de ontvanger bijbestellen. Deze kost dan € 5 per maand.
Die € 29,95 is alleen bij afsluiten van nieuw Digitenne-abonnement.

Heb je een Digitenne-abonnement dan is een extra ontvanger alleen telefonisch te bestellen. Bel dan naar 0800-0402. (ik kan bijbestellen i.i.g. niet vinden via digitenne.nl of kpn.com)

Heb je Digitenne bij je Interactieve TV dan kun je er één toevoegen via je MijnKPN-account.

P.S.
Digitenne werkt landelijk. Dus als je niet thuis bent als je op de camping bent of andersom dan kun je de ontvanger, met antenne, gewoon meenemen. Er hoeft er niet ergens één werkeloos te staan natuurlijk. Wel opnieuw scannen van zenders met "uitgebreid zoeken" bij verplaatsen van een regio naar andere.
Reputatie 7
Badge +28
@Zomer2019

Is het al gelukt met de tips van Peter?

Als de wachtrij op 0800-0402 te lang is (dat komt regelmatig voor), dan kun je ook hier op het forum geholpen worden.

Vul dan wel je volledige profiel en geef hier even een seintje.
Dan kan een moderator jou helpen met de aanvraag van een extra ontvanger.
(En de moderator doet dat gratis voor jou...)
Hoi Peter en Noordzee, dank voor jullie hulp. Is inmiddels besteld bij de kpn.

Groetjes Astrid
Dazz mooi! Veel plezier er mee.
Reputatie 7
Badge +21
@Zomer2019 fijn om te lezen dat je inmiddels al geholpen bent 🙂 Die kosten maak je inderdaad alleen als het om een helemaal nieuw Digitenne abonnement gaat.

Heb je, nu of in de toekomst, nog vragen dan weet je ons te vinden!

Reageer