Beantwoord

Verdeelplug / snoertje bij digitenne insteekkaart is defect

  • 21 April 2023
  • 15 reacties
  • 161 keer bekeken

verdeelplug / snoertje bij de digitenne insteekkaart is stuk.
geeft storing bij het aanraken.

na enkele bewegingen verschijnt opnieuw perfect beeld.

verdwijnt weer na aanraking van de verdeelplug.

Waar kan ik een nieuw snoertje met verdeelplug bestellen ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 May 2023, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey @Dick Nieuw,

 

Dat is erg jammer, Ik zelf ben geen KPN medewerker maar ik heb een speurtocht gedaan online heel snel en het lijkt dat ze deze niet verkopen los.

 

Het beste dat je nu kan doen is kijken of een KPN Winkel ze in voorraad hebben, maar ben ik ben wel zeker dat je de klantenservice moet bellen voor dit.

 

Je kan ze bereiken op:
0800 - 0402 tussen 12:00 en 15:30, dus dan zou je ze morgen moeten bellen.

Dat wordt geen TV voor vandaag jammer genoeg, maar ik hoop dat je snel geholpen wordt.

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Dick Nieuw,

 



Dat wordt geen TV voor vandaag jammer genoeg, maar ik hoop dat je snel geholpen wordt.

Voor de NPO-zenders heb je de insteekkaart niet nodig, die zou je er tijdelijk uit kunnen halen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Dick Nieuw, dat wordt een vervanging. Heb je het advies van @seann al ter harte genomen en met 0800-0402 gebeld? De medewerker kan dan direct voor een nieuwe zorgen. 

De medewerker klantenservice kon mij niet helpen ! Hij heeft een mailtje naar een andere afd gestuurd met de vraag hoe te handelen !

Reputatie 7
Badge +19

Mocht je aan het einde week daar dan nog niets over gehoord hebben @Dick Nieuw, geef dan even een seintje hier in het topic. 

Helaas, het is nu 5 dan geleden en ik heb niets meer ontvangen, geen verdeelplug en ook geen telefoontje van de medewerker klantenservice over een oplossing zoals afgesproken. Ik hoop dat Jeroen_dB nog iets voor mij kan doen.

Reputatie 7
Badge +19

Er komt een nieuwe insteekmodule naar jou toe @Dick Nieuw. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. 

Komt het toch nog goed, heel erg bedankt 👍

Helaas !!!!! Het leek allemaal goed te komen. Ik heb inderdaad een nieuwe insteekmodule ontvangen incl een nieuw snoertje/ verdeelplug waar het allemaal om ging.

HET VERVELENDE IS ECHTER DAT IK NU OOK PER MAAND 2X DE PRIJS VAN EEN INSTEEKMODULE MOET BETALEN. 

DAT WAS NATUURLIJK NIET DE BEDOELING, HET GING IMMERS ALLEEN OVER HET DEFECTE SNOERTJE OM DE ANTENNE AAN TE SLUITEN EN TEVENS VAN STROOM TE VOORZIEN.

HET PROBLEEM VAN DE SLECHTE ONTVANGST VAN DIGITENNE IS NU OPGELOST MAAR DAARVOOR MOET IK MAANDELIJKS EEN DUBBELE PRIJS BETALEN.

Reputatie 7
Badge +19

Dat ga ik direct voor je rechtzetten @Dick Nieuw. Zodat je voor 1 module betaald. Het bedrag dat nu per abuis dubbel in rekening is gebracht zal worden gecompenseerd. 

Ik heb alleen nu het cas-id nodig van de werkende insteekmodule. 

Ik hoop dat we hiermee het probleem kunnen afsluiten 👍

Reputatie 7
Badge +19

Sorry @Dick Nieuw dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Zou je het CAS-ID willen vermelden in jouw forumprofiel. Dan kunnen we deze zaak definitief afronden. 

Ik gebruik digitenne in mijn caravan. Ik ga donderdag weer naar de camping en zal dan het CAS-ID vermelden.

 

Ik heb het CASnummer in mijn profiel ingevoerd. Nogmaals dank voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Dick Nieuw, ik heb de andere insteekmodule voor je verwijderd en de kosten die extra zijn berekend worden uiteraard vergoed. Verrekening zal plaatsvinden op de factuur van juni.