Beantwoord

Verhuizing en kapotte antenne

  • 4 April 2019
  • 8 reacties
  • 130 keer bekeken

Goeieavond,
Mijn eerste vraag ik hoe kan ik mijn adres wijzigen?
En mijn 2e vraag is mijn antenne van mijn digitenne is kapot waar kan ik een nieuwe aanvragen en of kan ik wel een nieuwe aanvragen of moet ik die kopen?

Groetjes,
Raquel Gallardo
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 April 2019, 10:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Raquel Gallardo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een verhuizing kan je op meerdere manieren doorgeven. Gaat het alleen om je mobiele abonnement, dan kan je dit via MijnKPN doorgeven. Gaat het om een vast pakket, zoals internet en/of televisie, dan kan je contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat functie. Dat kan namelijk niet via MijnKPN, omdat we meerdere checks moeten doen op het nieuwe adres.

Antwoord op je tweede vraag, je kan via mij een nieuwe antenne bestellen. Zou je willen aangeven welke antenne je op dit moment gebruikt, en of je een montageset gebruikt (zodat je hem buiten kan ophangen)? Dit is namelijk nog even van belang 🙂 Ik hoor het graag!
Hallo, ik heb een digitenne antenne voor binnen dan zwarte langwerpige dun boxjes als je gebruik wat ik bedoel haha. Gebruik geen montageset.

Alleen als je hem opstuurt moet het niet naar de adres die kpn nog heeft staan van mij aangezien ik verhuis ben en dat nog niet heb doorgegeven.
Reputatie 7
Badge +28
Zet je nieuwe adres dan alvast in Mijn KPN (zie hierboven) en in jouw profiel hier op het forum.
Hier in het forum staat mijn nieuwe adres maar op mijn kpn kan ik het niet zelf doen moet ik bellen.
Reputatie 7
Badge +21
@Raquel Gallardo, dankjewel! Een verhuizing moet helaas via de verhuisdesk worden aangegeven. Dit kan via 0800-0402 of onze LiveChat functie. Ik heb wel alvast een nieuwe antenne naar het opgegeven adres verstuurd!
Super bedank ik heb hem vandaag ontvangen!
Top service!!

Nou heb ik hem aangesloten maar nu ontvang ik meerdere zenders niet meer zoals rtl zenders en mtv enzo.. is deze uit het pakket gehaald?
Reputatie 7
Badge +21
@Raquel Gallardo, heel fijn dat hij het doet! Helaas nog niet optimaal.. Probeer eens handmatig zenders te zoeken, dan zouden ze allemaal naar voren moeten komen.
Ik heb hem hoger geplaats en opnieuw zenders gezocht en nu doen alle zenders het weer bedankt!

Reageer