Nu echter is mijn moeder verplicht de digitenne ontvanger om te ruilen ivm wijziging van het signaal. Bij het invoeren van het omruilverzoek blijkt ineens dat mijn moeder na verplichte omruil ineens maandelijks 5 euro moet gaan betalen voor de ontvanger.
Contact met KPN helpdesk en klachtenlijn levert niets op; krijg steeds te horen dat het een zogenaamde koopontvanger betreft en dat het niet anders kan dan dat er nu betaald moet gaan worden. Het feit dat mijn moeder een aparte digitenne overeenkomst heeft en maandelijks op haar KPN factuur zwart op wit te zien krijgt dat een digitenne ontvanger als gratis product onderdeel uitmaakt van haar overeenkomst, wordt compleet genegeerd. Het heeft er nu alle schijn van dat KPN hier een verkapte prijsverhoging doorvoert; dat kan toch niet de bedoeling zijn???
Hoe kan mijn moeder een omwisselafspraak maken voor de digitenne ontvanger, zonder dat dit resulteert in een overduidelijk onterechte prijsverhoging van 5 euro extra per maand???
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineel