Beantwoord

Verkeerde ontvanger

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

gisteren een kapot REBOX digitenne kastje om laten ruilen. Krijg een nieuw kastje,heb ik ineens een ZVX7300. Ik wil graag een REBOX kastje terug maar dit is niet mogelijk volgens de dame van de klantenservice.Ik wil graag een REBOX kastje terug. Hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Noordzee 18 September 2019, 13:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dit valt vanuit de klantenservice helaas niet te sturen.

De werking van deze twee types ontvangers is overigens gelijk.

De software is ook identiek.

Het maakt dan verder ook niet uit wat je voor ontvanger gekregen hebt.
Reputatie 5
Badge +4
Het maakt in zoverre uit dat de aansluitingen verschillen. Als je de kabels op orde hebt ben je hier niet blij mee, vooral omdat het geen standaard kabels zijn.
Reputatie 7
Badge +28
@Hoebie

Gebruik je speciale kabels aan de achterkant van jouw ontvanger of heb je alleen maar een HDMI-kabel lopen naar jouw TV?
Ze functioneren geheel identiek. Zelfs de ab is hetzelfde.

Enige verschil: de A/V uitgang. Bij de Rebox rbx2800 een 4-polige mini-jack. Bij de ZTE zxv7200 is het 3 X tulp uit. Die laatste vind ik veel vriendelijker want is veel meer standaard.

Verder is er geen verschil.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Hoebie. Welkom op het forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. We hebben helaas niet mogelijk om te kiezen welke ontvanger toegestuurd zal worden, zoals hierboven al aangegeven wordt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +28
Dit valt vanuit de klantenservice helaas niet te sturen.

De werking van deze twee types ontvangers is overigens gelijk.

De software is ook identiek.

Het maakt dan verder ook niet uit wat je voor ontvanger gekregen hebt.


Ik wil graag een REBOX kastje terug.

@Hoebie
Kun je nog even aangeven waarom je zo gehecht bent aan de Rebox-Ontvanger?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer