Beantwoord

Verkeerde tv-ontvanger gedeactiveerd door winkel

  • 5 August 2019
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Donderdag kastje afgegeven in de KPN winkel in Purmerend deze was overbodig geworden ik had er twee dus deze kon terug wat doet die doos in de winkel blokkeert ook die thuis nog had dus een week geen tv kijken maar wel betalen en voor dat je bericht krijgt dat ze nieuwe opsturen belachelijk allemaal dus ook bij de KPN een zooitje

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 5 August 2019, 20:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Vervelend Bonaire !

Kunnen wij (of alleen een moderator) nu nog iets voor jou betekenen?

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Weet wel dat je nu nog wel kunt kijken naar NPO 1/2/3. Misschien heb je daar wat aan als een tijdelijke noodoplossing?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bonaire, Welkom op het forum. Wat onhandig dat ze de ontvanger die je nog hebt ook hebben gedeactiveerd. Als je de gegevens invult die Noordzee heeft aangegeven kan ik aan de hand van het CAS-ID nummer van je tv-ontvanger, de ontvanger weer activeren.
Reputatie 7
Badge +28
@Bonaire

Hoe is de situatie nu met jouw Digitenne?

Kunnen wij (of alleen een moderator) nu nog iets voor jou betekenen?

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Gisteren weer contact gehad was binnen 5 seconden geregeld wat heeft anderhalve week geduurd er stond een fout code die ook op het oude kastje stond dus alles is lul koek geweest bij de KPN zo zie je maar weer wel betalen het us er gewoon een zooitje
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat je weer beeld hebt. 👍🏾

Maar hier op het forum had het ook geregeld kunnen worden als jouw gegevens bekend waren.
Dan weet je dat voor een volgende keer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bonaire, Het belangrijkste is dat het weer werkt. Ik heb je nog een privébericht gestuurd. Zou je daar op willen reageren 🙂 ?

Reageer