Beantwoord

verlengkabel digitenne antenne

  • 9 September 2020
  • 9 reacties
  • 240 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een verlengskabel besteld, maar dat blijkt een gewone coax kabel te zijn die tussen de decoder en de tv moet. Eigenlijk zoek ik een verlengkabel tussen de antenne en de decoder. Is die ook te bestellen?

icon

Beste antwoord door Nick83 9 September 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er zit geen coax kabel tussen het kastje en de tv. Dat is een HDMI of eventueel scart kabel. Waar heeft u deze coax kabel vandaan?

Reputatie 1

Hoi Nick,

Bedankt, verkeerd gegekeken. De kabel kan gewoon aan de bijgeleverde antennekabel gestoken worden en het andere eind aan de decoder.

 

Groeten, Rien

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Rien uit Gouda, dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat jouw vraag inmiddels is beantwoord. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!

Reputatie 7
Badge +24

Nou ... ik weet het niet. @Rien uit Gouda bent u wat wijzer geworden? 🤔

Reputatie 1

Zeker :)

Het verlengsnoer kan gewoon aan het bijgeleverde antennesnoer geplugd worden en met de andere kant aan de decoder. Kon eigenlijk niet mis gaan als je goed kijkt.

Groeten, Rien.

Reputatie 1

Heb de 2e digitenne besteld waar kan ik op de site een verlengkabeltje bestellen voor naar de antenne

Vriendelijke groet.

Rien

@RUNNER54

De digitenne antenne verlengkabel vind je hier:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

In totaal € 7,95 (bestellingen onder € 25 hebben namelijk € 2,95 toeslag)

Reputatie 1

Bedankt Peter

Ik heb de prijsvermelding wat moeten aanpassen. @RUNNER54 .