Beantwoord

Verloopstekker HDMI

  • 28 November 2019
  • 10 reacties
  • 194 keer bekeken

beste lezer ,ik had graag de verloop vanscart naar hdmi kabel .

groetjes bart

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 November 2019, 19:20

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @bart kouwenberg 

Het is niet aan KPN om dit toe te sturen, dit zal jezelf moeten aanschaffen bij een elektronicawinkel. Misschien is dit wat: Scart naar HDMI

Reputatie 7
Badge +28

@bart kouwenberg

Heb jij soms een Rebox RBX ontvanger ? 

Deze ontvanger heeft niet, zoals de ZTE, tulpstekkerpoortjes, maar een 3,5mm jack. Een extra kabeltje om de SCART converter hierop aan te sluiten kun je wel gratis van KPN krijgen. Want dan kun je ook met een Scart-kabel gebruik maken van deze ontvanger. 

Laat het even weten en vul jouw volledige forumprofiel indien je zo'n kabeltje nodig hebt. 

Reputatie 7
Badge +22

@bart kouwenberg

Heb jij soms een Rebox RBX ontvanger ? 

Deze ontvanger heeft niet, zoals de ZTE, tulpstekkerpoortjes, maar een 3,5mm jack. Een extra kabeltje om de SCART converter hierop aan te sluiten kun je wel gratis van KPN krijgen. Want dan kun je ook met een Scart-kabel gebruik maken van deze ontvanger. 

Laat het even weten en vul jouw volledige forum-profiel indien je zo'n kabeltje nodig hebt. 

 

 

😂 Ik had even niet gezien dat het om Digitenne ging! 🙈

bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +28

Maar @bart kouwenberg  : Heb jij inderdaad een Rebox-ontvanger ? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@bart kouwenberg Heb jij een Rebox RBX of een ZTE-ZXV ontvanger? 

Reputatie 7
Badge +28

@bart kouwenberg 

Heb jij soms een Rebox RBX ontvanger ? 

Deze ontvanger heeft niet, zoals de ZTE, tulpstekkerpoortjes, maar een 3,5mm jack. Een extra kabeltje om de SCART converter hierop aan te sluiten kun je wel gratis van KPN krijgen. Want dan kun je ook met een Scart-kabel gebruik maken van deze ontvanger. 

Laat het even weten en vul jouw volledige forum-profiel indien je zo'n kabeltje nodig hebt. 

Reputatie 7

Hey @bart kouwenberg, welkom op het KPN forum. Hier helpen we je graag. Ik zie dat Noordzee verwoede pogingen doet om je aandacht te trekken ;) Is het inmiddels gelukt de juiste stekker te regelen? Ik ga ervan uit van wel. Mocht het anders zijn, je weet ons te vinden!  

Reputatie 7
Badge +28

Ik blijf mij erover verbazen dat sommige klanten eerst aangeven iets nodig te hebben en dan (als dat mogelijk blijkt te zijn) niet meer reageren. 
 

Beetje zonde…..

Reputatie 7
Badge +22

Ik blijf mij erover verbazen dat sommige klanten eerst aangeven iets nodig te hebben en dan (als dat mogelijk blijkt te zijn) niet meer reageren. 
 

Beetje zonde…..

Ben ik het mee eens! We maken tijd vrij om op het forum te werken, en daarna reageren de klanten niet meer.

Reageer