Beantwoord

Verschil Digitenne ontvangers

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Mijn eerste omruil ging over de Tuner beneden , van de Smard - Card naar de HDMI ZXV 7200 ontvanger.

Valt soms weg op zwart , bevroren beeld ( schuin ) of er zijn zenders tussen uit. Voor boven een 2e Abonnement a  € 5,- per maand. Ook hetzelfde Type maar deze was nog erger , na maanden bellen en maar vervelend zijn met Telefoon gesprekken van 15 tot 75 min. Telkens staat U Antenne goed  :grimacing: dat was dan je hulp. Ja , soms wel SIGNAAL dan weer niet. Te weinig voor beeld. HOERA weer een Nieuwe Antenne.

Nu is hij sinds Zaterdag vervangen voor de Rebox RBX 2800. Nu wel beeld maar juich :laughing: niet te vroeg.

Wat is nu het verschil aan Tuner tussen de HDMI - ZXV - 7200  en de  REBOX - RBX - 2800  ? ? ?

Het is toch niet zo dat als de ene Serie niet doet wat hij doen moet , storingsvrij Beeld geven dat je dan de andere krijgt en om gekeerd.

Dit zou ik nu wel eens weten , wat is de Oude versie en welke de Nieuwe.       de Kameleon  :lizard:  

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2019, 18:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Kameleon, 

 

De software in de ZXV-ontvanger en de Rebox-Ontvanger is gelijk aan elkaar. In principe zouden beide ontvangers evengoed moeten werken. 

 

Maar inmiddels is mijn ervaring hier op het forum dat niet iedere Digitenne-ontvanger evengoed functioneert. Waarschijnlijk heb jij pech gehad met jouw ZXV-ontvanger en werkt jouw nieuwe Rebox-ontvanger wel goed. 

 

Eind goed, al goed? 

 

Reageer