Beantwoord

Vraag over ontvanger en commerciele zenders

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag Noordzee,

Zonet gebeld met KPN. Ik wil graag ontvanger huren bij KPN voor 5 euro per maand. We hebben geen digitenne abonnement lopen en kunnen dus thuis alleen Ned 1, 2 en 3 en regionale zender ontvangen, wel hebben we internet + bellen van KPN. We willen geen commerciele zenders. Er werd mij gezegd: DIT is NIET mogelijk in het nieuwe geval! Frustrerend! Moet beslist een abonnement nemen naast de huur.

Je geeft aan zelf voor mogelijkheid 2 gekozen te hebben, zijn deze ontvangers in Nederland nog te koop?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door Noordzee 27 May 2019, 19:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Lyske

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zie nu pas jouw vraag. In Nederland zijn deze ontvangers maar sporadisch te koop en dan betaal je ook nog is te veel. Beter is om ze In Duitsland te kopen en dat kan ook online.

De vraagprijs van die ontvangers in Duitsland ligt vaak onder de 30 euro. Deze heb ik daar besteld:

https://www.amazon.de/Xoro-HRT-7619-FullHD-HEVC-T2-Receiver/dp/B018JZR6E0
Reputatie 7
Badge +28
@Lyske

Hen je inmiddels al een DVB-T2 -ontvanger gekocht voor de ontvangst van de NPO-zenders en de regionale zenders?
Hoi Noordzee, bedankt voor je antwoord, hoor! We hebben het anders opgelost : een smart tv aangeschaft,
en daarmee kunnen we misschien met 1 minuut vertraging npo 1, 2 en 3 live zien en zelfs veel programma's van eerdere uitzending terugzien!

Reageer