Beantwoord

Vraag over opnemen programma's met Digitenne

  • 18 December 2019
  • 19 reacties
  • 361 keer bekeken

Huh bestaan er ook ingebouwde functies  recorder tv voor toch opnemen van je tv programma's van een antenne aangesloten Digitenne voor KPN ontvanger zonder internet recording en via de old software?? En kent u de mini led tv  voor HD ontvangst dmv 1  scart   dvb ingang voorv ontvangt  digitenne is zonder USB poort en kan daar ook bijv een software update worden hoe ? Naar dan bijvoorbeeld de xsar ivs sniper HD +combo v2 OTT h 265-jptv dvb -5/52 en dvb-c/12 ontvanger recorder gezien bij bol  com kan dat gewoon op mijn old led camping tvtje aansluiten dmv 1 kabel scart ingang of zijn er ook zelfrecording tv s op de markt die al automatisch scannen en je favoriete RTL 4 opneemt  ik ken geen internet geen USB poort en heb old software via KPN ontvanger atenne

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 December 2019, 09:22

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Liefde999 ,

In de huidige Digitenne-ontvangers van KPN is geen interne opnamefunctionaliteit aanwezig. Wel kun je eventueel een HDD-recorder op de ontvanger aansluiten. Hoe dat werkt?

https://forum.kpn.com/digitenne-12/hoe-kan-ik-opnemen-met-de-nieuwe-digitenne-ontvangers-478226

Er zijn wel FTA-ontvangers op de  markt waarmee je direct kunt opnemen van NPO 1,2,3 en de regionale zenders. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Liefde999 Welkom op het KPN Forum en mooi om te zien dat Noordzee je al van een antwoord heeft voorzien. Heb je daar ook iets aan? Ik ben bang dat ik wat moeite heb om je bericht te begrijpen. Als je meer informatie nodig hebt hoop ik dat je het één en ander iets duidelijker kunt verwoorden. 

Sorry maar ik ken geen computers printers scanners USB poort kabels  ik wil graag weten welke löss  recorder fkopen voor een camping mini  led tv met maar  1 scart ingang als uitgangspunt dus 1 scart  kabel en maar 1 atenne digitenne ontvangst wel dvb en er zit een ingebouwd dvd speler in het led  tv tje

Reputatie 7
Badge +28

Met de Digitenne van KPN kun je niet opnemen. 

Er zijn wel ontvangers waarmee je kunt opnemen van alleen NPO 1,2,3 en de regionale zenders. Maar daarmee kun je niet de andere zenders van Digitenne ontvangen. 
 

Wil je zo’n ontvanger? Die kun je aanschaffen via Amazon.de Dit is bv een ontvanger die voorbereid is voor het maken van opnames: 

https://www.amazon.de/dp/B01ERXFFZK/ref=mp_s_a_1_4?adgrpid=70284847803&gclid=EAIaIQobChMI5LO2zMbB5gIViLbtCh3g-Ak2EAAYASAAEgJgJ_D_BwE&hvadid=350145374859&hvdev=m&hvlocphy=1010427&hvnetw=g&hvpos=1t1&hvqmt=b&hvrand=16616594472819175993&hvtargid=kwd-300144175090&hydadcr=6477_1915940&keywords=xoro+hrt+8720&qid=1576752988&sr=8-4

Deze heeft geen scart, ik zoek nog even verder naar eentje met een scartaansluitjng. 

Reputatie 7
Badge +28

Deze ontvanger heeft ook een scartaansluitjng. Met deze ontvanger kun je opnemen van de NPO-zenders. 
https://www.amazon.de/dp/B0778DNNF7/ref=mp_s_a_1_2?keywords=xoro+hrt+8730+scart&qid=1576753675&sprefix=xoro+hrt+8730&sr=8-2

Erg goed van u maar ik wens echt RTL 4 SBS te te recorden ter schijnen wel ergens te orders voor te zijn zag iets op bol com van Philips ?? Je moet dan wel googelen met in uit punt scart ?

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dit gaat niet.

 

Alleen met een losse HDD-recorder. Zie daarvoor de link in mijn eerste reactie. 

Waar is het leverbaar zte = RCA =scartconvertor = ?? Kpn weigerd medewerking aan zo n extra kabel hoe ik ken maar 1 scart aansluiting  

Reputatie 7
Badge +28

Heb je een ZTE-ZXV ontvanger of heb je een Rebox RBX ontvanger?

Wil je jouw forum profiel volledig vullen?  Als je een abonnement op Digitenne hebt, dan wil Bart jou vast wel een scart-converter opsturen. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Liefde999 

Heb je al een abonnement op Digitenne. Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Of heb je nog geen abonnement op Digitenne? 

 

Reputatie 7
Badge +28

Waar is het leverbaar zte = RCA =scartconvertor = ?? Kpn weigerd medewerking aan zo n extra kabel hoe ik ken maar 1 scart aansluiting  

@Liefde999 

Wil je nog zo’n kabel ontvangen van KPN, vul dan jouw forumprofiel. 

Ja t zou fijn zijn wat ondersteuning van KPN mogen immers al dat nieuwere verdere technics onaangekondigd   daar kan mijn led  old tv  niet veel mee   is een goede kabel werkelijk ik snap er niets meer van ik heb een heel klein led tv the met klein scart kabel naar de anniloog Digitenne antenne op de tv zelf heb ik dvd functie via de afstandsbediening naar menu kan ik rijtje dvd speler vinden en tv Gelderland zenders er. Zit een dun draadje met stekker en mini asnplug vr tv zelf aan als dus de mini scart ingang verder zou ik graag eens RTL 4 of SBS 6 opnemen maar welke opening is er dan nog over bij me LED smart mini  tv ingebouwd dvd speler zou u mij m veeeeeeeeel meer informatie kunnen geven .en er is nog wat ik zou al jarenlang een fatsoenlijke MP3 speler willen kopen bijv van kpn maarr ik ken een mobiel  huwei MB type waar geen USB kabel etc o kabels past zoals sport of andere Lenco spelers op past ik ken geen USB sticks of computers GEEN en toch zou en mijn favoriete RTL programma s willen kijken als ook muziek willen luisteren op een losstaand MP3 speler deze met een ingebouwd recorder als fm radio en gedempt omgevingsgeluid erop en op batterijen de MP3 speler moet ook nog eens super bass kennen en op batterijen de MP3 speler kunnen afspelen dmv ingebouwd recorder los van je mobiel etc toch op zichzelf staand zelfopgebouwde recording toch zelf favoriete muziek maken en op je MP3 speler zetten of zijn er nog tips?? Want welke kabel v bluetooth  past de huwei p 8  of p7 2017  past op een MP3 speler 

Reputatie 7
Badge +28

@Liefde999 

Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Liefde999 Ik heb nog steeds niet helemaal duidelijk  begrepen waar je precies naar op zoek bent. Je bent op zoek naar een scartconverter voor je Digitenne-ontvanger? Welk type digitenne-ontvanger heb je? Wil je, zoals Noordzee voorstelt, je gegevens invullen in je Forum Profiel? 

 

Nogxls het lukt niet RTL4 programma op te nemen ik heb geen behoefte aan gerommel  het is een old kastje Digitenne zonder internet recording

Ik zou graag een recorder zien om late programma s op te nemen als RTl4  maar ik heb een klein  mini led smart tv  met ingebouwd dvd speler in dat menu van tv moet je ook ergens bij kunnen afstemmen op een decoder maar ik heb geen internet alleen een beetje op de mobiel maar wil ik daarop studeren moet ik m'n vrij zien te maken kortom tv s verry old matriaal toch zou je een mini tv ook kun ombouwen tot eeen computer de mobiel hft maar half uur bereik dan is batrij. Op de nieuwe  Zonenergie doet t niet en powerbank is steeds  duur in aanschaf ook past mobiel niet op rugtas met USB poort want die is te groot ten opzicht van uitgangs poort van mijn mobiel .kortom wat is er nodig voor mijn mobiel  huweii p8 2017 om  buiten als bin  24 uur als standbya mijn rugzak standby te zijn en wat is er voor nodig om me tv omteouwen tot computer met toetsenbord of welke mogelijkheden voor recorder bluetooth wifi functies MP3 als stekkers etc recorders want niets lukt en toch zitten er in de mobiel ander batrij in en dan nog half uur standby 

 

Is er gewoon 1 handig reis zaklamp LED en tv  3 in 1 mini tv met ingebouwde dvd tv video microfoon recorder bluetooth wifi functies MP3 speler atenne  recorder functies  bluetooth wifi ontvangst  tv draadloos FM radio voor outdoor liefhebbers die bijv ook in industriële locaties werken en met een atenne ook standby zijn met ook nog eens gedempt omgevingsgeluid erop gericht op tv kijken tv programma's op opnemen waar USB op zit waar een USB sticks op kan waar je buiten zonder wifi  tv kan kijken ook RTL 4 kan opnemen etc 

 

 

 

 

Of weet iemand gewoon zsm een bass top geluid een zwart MP3 speler een voorbespeelde muziek speler zeg maar waar mijn muziek al op staat zomerhits Engelstalig swing 2015 tm 2019 en veelal disco beats van Alicia Keys  newyork en Shakira en Nelly furtado Bob Marley Boney m en beegees en beatels er bij op zetten zsm wie heeft er 1 te koop met deze songs er al op staand ik geef er 100 EU voor mits echt goed geluid .iets echt bass plus en ingebouwde recorder en ook kun swits naar cm met draai ding op wie weet er 1 met draadloos oordoppen 

Reputatie 7
Badge +20

Goed, @Liefde999 Ik denk niet dat we hier verder mee gaan komen. Digitenne heeft geen opnamemogelijkheden. Je andere vragen zijn mij niet volledig duidelijk, maar ze zijn volgens mij niet gerelateerd aan onze apparatuur of de werking daarvan. Als je op zoek bent naar MP3-spelers of soortgelijke apparatuur dan verwijs ik je graag naar een ander platform. Het KPN Forum is niet bedoeld voor vraag en aanbod- gerelateerde kwesties. 

Reageer