Beantwoord

Vraag over opzeggen Digitenne en retour sturen apparatuur

  • 3 September 2019
  • 21 reacties
  • 492 keer bekeken

hallo ze hebben van kpn gebeld over het op zeggen van het abonnement en ze hebben mijn gegevens nog na gelopen en nou zeggen ze dat ze een doos sturen om het terug te sturen nee ik aan de digitenne ik heb geen kastje meer gr

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 October 2019, 13:18

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ik zie in een ander topic dat de huur tuner al is ingeleverd?
ja dat klopt weer terug naar de winkel ik heb hem geleend voor op de camping
Reputatie 5
Badge +5
OK, dan lijkt het mij het beste dat met een moderator af te stemmen, die zijn op een later tijdstip weer aanwezig 😉
is het niet het kastje voor thuis ze hadden ook een kastje op gestuurd maar heeft aan de deur niet aangenomen gr
mijn vader vond het niks
Wij hebben geen kastje meer nodig gr
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @papegaai Ik begrijp dat je Digitenne hebt afgenomen van ons, het weer hebt geannuleerd en nu een retourdoos zou krijgen? Je hebt het betreffende kastje echter al ingeleverd in een winkel? Klopt dat zo ongeveer? Ik begrijp je verhaal niet volledig, dus vul het aan als ik iets mis.

Ik zal het voor je nakijken, maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ja dat klopt
Reputatie 7
Badge +28
@Bart_

In dit topic ( https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-terug-brengen-478006#post808709 )
kun je teruglezen dat Papegaai de ontvanger heeft teruggebracht naar de KPN-winkel in Gorinchem.

Het profiel is inmiddels verder aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @papegaai. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je in het andere topic hebt aangegeven dat je de ontvanger inmiddels hebt terug gebracht naar een KPN Winkel en dat er is aangegeven dat het Digitenne abonnement stopgezet moet worden. Ik ga er vanuit dat jouw vragen zijn beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +28
Maar volgens mij gaat het @papegaai om het feit dat er nu toch weer een retourdoos wordt opgestuurd.

Ik zou die retourdoos verder negeren. Als het goed is, heb je van de KPN-winkel in Gorinchem een ontvangstbewijs gekregen.

Dat bewijs goed bewaren en in verwacht dat Vikash ook wel een aantekening in het KPN-dossier heeft gemaakt.
Reputatie 7
Badge +21
ik verwacht dat Vikash ook wel een aantekening in het KPN-dossier heeft gemaakt.

Dat heb ik gedaan. Onze logistieke afdeling is hiervan op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +28
Weet @papegaai zo voldoende?
hallo ik heb toch een doos gehad om de digitenne terug te sturen maar heb hem al naar de winkel gebracht ik heb nu geen digitenne kastje om terug te sturen bij de kpn winkel in gorinchem hoef ik alleen 17 euro te betalen en geen 47 euro maar die faceture van 9 sept klopt wel
hallo ik heb toch een doos gehad om de digitenne terug te sturen maar heb hem al naar de winkel gebracht ik heb nu geen digitenne kastje om terug te sturen bij de kpn winkel in gorinchem hoef ik alleen 17 euro te betalen en geen 47 euro maar die faceture van 9 sept klopt wel
Reputatie 7
Badge +28
Ik verwacht dat Vikash jou nog verdere info over de nota kan geven.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @papegaai Vikash kan je informatie geven over je nota en ik kan dat uiteraard ook. Kun je me wel iets meer vertellen? Ik begrijp je vraag niet helemaal, ben ik bang.
Hallo ik heb 2 facturen gehad op mijn kpn er staat in de factuur van 10 augustus dat 47 euro dat ik betaald hebt maar in Gorinchem zijde ze bij de kpn winkel dat ik alleen 17 euro van de maand rekening hoefte te betalen maar er staat bij de factuur dat ik een malig 30 euro moet betalen plus die 17 euro is 47 euro en nou heeft kpn mijn ook gebeld op 9 september om de gegevens te controleren en ze hadden mij ook een retour doos gestuurd om de digitenne kastje terug te sturen maar ik heb hem op 15 augustus bij de kpn winkel in Gorinchem toen terug gebracht gr het leen kastje
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @papegaai Ik zie al waar het aan ligt. Er zijn aansluitkosten in rekening gebracht, waardoor de rekening hoger uitviel. Deze heb ik voor je vergoed en het bedrag ban €29,95 krijg je terug op je rekening gestort.
er is nog geen geld op mijn rekening gestort gr
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @papegaai Dat klopt. Het zal nog even duren voordat het geld wordt teruggestort. Net als het afschrijven van rekeningen is ook het vergoeden van bedrag automatisch geregeld en afgestemd op de reguliere afschrijfdatum van je factuur. Ik heb het bedrag vorige week voor je vergoed en zal binnen enkele weken worden teruggestort.

Reageer