Vraag

Waar blijft ons Digitenne pakket?

  • 24 August 2020
  • 11 reacties
  • 129 keer bekeken

Badge

Vorige week hebben wij Digitenne besteld en een bevestigingmail gekregen. In ca 5 werkdagen zou het pakket bezorg worden. Tot op heden niets gezien of gehoord dat het pakket bezorgd werd. Vrijdag as gaan wij met vakantie en hadden gehoopt het in onze caravan te kunnen gebruiken.
Wij zelf zijn van de oude stempel 5 min voor een afspraak zijn wij er altijd en afspraak is afspraak. Wij hopen dat digitenne pakket snel geleverd wordt

Gisteren via de chat contact gehad met Burat die alles verder handmatig zou invoeren in het systeem en verzekerde mij dat ik voor vrijdag het Digitenne pakket zou ontvangen. Ik zou ook binnen 30 minuten een bevestigingsmail krijgen. Echter wacht ik daar ook nog steeds op. Het vertrouwen in KPN Digitenne word op deze manier wel erg op de proef gesteld.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Peter Gunnewegh,

Dit is erg vervelend, ik heb dit aangekaart bij een KPN moderator. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze voor je in het systeem kijken. 😉

Badge

gedaan. Ik heb nog geen klantnummer

Reputatie 7
Badge +22

gedaan. Ik heb nog geen klantnummer

Bedankt, hopelijk gaat dit goed komen. 😉

Badge

Nou nog steeds niets gezien of gehoord van KPN Digitenne . Mijn vertrouwen in de KPN is nu wel aardig geslonken. Als ik voor donderdag niets heb ontvangen, dan hang ik donderdag avond aan de lijn en kunnen ze digitenne in hun reet steken. En betrek de corona crisis niet als excuus. Zo ga je niet met (nieuwe) klanten om.  Ben er nu al klaar mee.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, welkom op het forum. 

Ik zie de bestelling wel, maar ergens is dit vastgelopen. Ik heb de juiste mensen zojuist afgesproken en wacht hun reactie. Ontzettend sorry voor de vertraging, ik laat het weten zodra ik iets duidelijker kan zijn. 

 

P.S. Wat is het toch met het taalgebruik in deze tijden? Digitenne in ons reet steken? :disappointed_relieved:

Badge

 

 

P.S. Wat is het toch met het taalgebruik in deze tijden? Digitenne in ons reet steken? :disappointed_relieved:

Maw: dat ik het pakket dan opzeg . Ik ben geen dreiger maar een doener. En de klanten betalen jouw salaris.

Reputatie 7
Badge +24

Maar dat is natuurlijk je goed recht.

Klanten betalen inderdaad mijn salaris, net zoals ik indirect bijdraag aan de inkomsten van mijn slager. Maar je hoort mij niet tegen hem zeggen dat hij zijn worst in zijn achterste moet stoppen wanneer die worst niet lekker heeft gesmaakt of later is bezorgd. Met een beetje fatsoen ziet de wereld er veel beter uit, is mijn mening. 

Maar goed, zodra ik een reactie heb zal ik hier reageren. 

Nog even voor de zekerheid: het gaat om een bestelling voor 1 kastje? En had je daar ook FOX Eredivisie bij? 

Reputatie 7
Badge +24

@Peter Gunnewegh Ik heb ook een update. We hebben de bestelling een zetje gegeven, je zult binnen enkele uren ook de officiële bevestiging ontvangen. Zo te zien wordt dit ook de 27ste bezorgd, als Post NL verder geen vertraging oploopt zal het precies voor je vakantie worden bezorgd. 

Badge

Geen fox sport.besteld.

Badge

Normaal gesproken reageer ik niet zo, maar als er wat word belooft en ze komen het niet na kan ik zeer boos worden. En geloof me ik was het effe spüugzat.  Het boos worden heeft waarschijnlijk ook geholpen want alles heeft een zetje gekregen en nIet zo'n klein zetje ook. De mails van de bestelling en berichten vlogen om mijn oren. Vanmiddag is het eindelijk bezorgt, en 10 min later werkte alles. Nu een blije kijker.

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan je verzekeren dat dat niets te maken heeft gehad met het boos worden. Dit heeft te maken met de acties die ik hier heb uitgezet ondanks die reactie. :wink:

Begrijp me niet verkeerd, iedereen kan en mag boos worden wanneer iets niet goed gaat. We blijven mensen. 

Fijn dat alles nu binnen is en werkt. Ik wens je een fijne vakantie alvast. :relaxed:

Reageer