Beantwoord

Waar is de zender Paramount Network te vinden?

  • 3 July 2022
  • 7 reacties
  • 1127 keer bekeken

Paramount zenderĀ  na 1 juli

waar te vinden of is deze komen te vervallen na 1 juli

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 4 July 2022, 04:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

verwijderd, onjuiste info.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij zit die net onder Comedy Central. Volgens mij in de plaats gekomen van Spike.

Reputatie 7
Badge +10

ā€œParamount Network kijk je vanaf 24 mei op kanaal 13 bij KPN en op combinatiekanaal 12 bij Digitenne. Bij Digitenne is Paramount Network tot 1 juli te zien. Heb je Digitenne? Dan krijg je hier nog persoonlijk bericht over.ā€œ

hoi bedankt ik had tot 1 juli paramount

zender , las al tot 1 juli maar kan nergens

vinden wat er met de zender gebeurt NA 1 juli

want inmiddels kan ik hem ook niet meer ontvangen

hij zat in het basis abonnement bij digitenne

Ā 

Goeie vraag, hopelijk kan een van de moderators dat hier beantwoorden

KPN heeft geen overeenkomst met eigenaar Paramount om het ook via Digitenne (in deling met Nickelodeon) door te geven. Van de kant van de zendereigenaar is het contract per 1 juli aangepast. Omdat het voor Spike wƩl gold.

Er is dus per 1 juli GEEN Paramount Network beschikbaar via Digitenne op het deelkanaal. Zenderpositie 12 is nu 24/7 Nickelodeon en is geen deelkanaal meer.

Dit is op diverse plekken nmm ook duidelijk zo gecommuniceerd.

Via de website (zie link hierboven)

Via het forum Digitenne: zenderwijziging kanaal 12.

en voor klanten met Digitenne Only ook via een e-mail

Het was een leuke zender maar Paramount is bagger en dan de hele zondag die sfi troep of ze zenden iets uit even verder zappen en ja hoor de zelfde serie en dan je zeggen van dan kijk je toch niet Maar ja dan mag hij van mij uit mijn pakket voor zo,n zender wil ik niet mijn geld aan uit gevenĀ 

AlexĀ