Beantwoord

Waarom doet mijn Digitenne het niet?

  • 22 November 2022
  • 10 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb al ong 2 maanden een probleem met digitenne! Heb de klantenservice al denk ik 50 keer gebeld en dan zeggen ze dat het opgelost is maar nee dus! Ik heb alles van kpn en daardoor heb ik de digitenne gratis. Nu is het zo dat mn accounstatis niet aangemeld is dus wilde ik die geactiveerd hebben. Nu elke keer met bellen naar de kpn krijg ik te horenbdat ik een betalingsachterstand heb! Nou die heb ik niet en dat staat zelfs op die accountstatus. Wie zou mij wel kunnen helpen van de kpn? 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2022, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carmen het lid ,

Gratis Digitenne bestaat al een paar jaar niet meer. Wel kun je voor vijf euro per maand een ontvanger huren als je ook KPN TV hebt. 

Ik zie jouw CAS-ID in het plaatje staan. Maarrrrrr….

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Ik heb het profiel in gevuld! Hoop dat het nu opgelost word. Thnx

Weer niet!!! Ga wel overstappen na 20 jaar

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dat kan enkele dagen duren.

. . .krijg ik te horen dat ik een betalingsachterstand heb! Nou die heb ik niet en dat staat zelfs op die accountstatus.

Je bedoeld wat je ziet op het scherm, de onderste regel ?
Zou dat wel werken ? Bij mijn ontvanger stat die ook op No (nee) en die is al jaren niet meer geactiveerd, heb ik van een kringloopwinkel.

( overbodige vraag ? ) Je hebt wel de NPO’s en de regionalen ?

 

Staat deze digitenne ontvanger ook vermeld in je maandelijkse factuur???

Ja ik betaal er voor maar ga nu overstappen

Overstappen naar wat, voor alle andere manieren van TV kijken heb je een kabel uit de straat nodig.

Ja ik betaal er voor maar ga nu overstappen

Daar krijg je die Digitenne helemaal niet meer mee aan de praat. KPN is de enige provider die dat levert.

Een digitenne ontvanger bij het KPN interactieve TV abo: 5 € per maand.

Een digitenne ontvanger (via kpn) zonder KPN iTV: 18 € per maand.

Opzeggen dus!! Dank je wel allemaal! En heb geen digitenne nodig want bij andere krijg ik gewoon al de zenders op 2e tv!