Beantwoord

Wanneer belt KPN mij nu eens terug?

  • 13 June 2019
  • 11 reacties
  • 285 keer bekeken

Badge
Op 3 juni ontving ik een mail van KPN waarin staat dat ik door KPN gebeld zou worden i.v.m. met mijn annulering van het Digitenne-abonnement (dat is binnen 14 dagen gebeurd). Intussen staat de doos nog gesealed bij in de gang. In de KPN-winkel wilde men de doos niet terugnemen ("Wij zijn hiertoe niet bevoegd"), terwijl op de KPN-website staat dat dat wel zou moeten kunnen. Wanneer kan ik dat telefoontje nu verwachten? Is het niet handiger als ik de doos gewoon bij PostNL inlever? Daar weten ze vast wel een retouradres.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 July 2019, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi,

Je kunt de doos terugsturen naar een gratis antwoordnummer:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs dat je van het PostNL punt krijgt. Dat is jouw bewijs van inleveren.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Johannes, welkom op het forum! Jammer te horen dat er nog geen contact is opgenomen. Als er geen contact wordt opgenomen, dan wordt de annulering of opzegging alsnog gewoon verwerkt. Daar krijg je dan en bevestiging van, en daar staat dan ook in hoe het zit met de retournering. Graag kijk ik voor je na of de annulering al goed is verwerkt voor jou. Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Het retouradres dat Noordzee geeft klopt, maar ik wil je vragen nog even te wachten met terugsturen tot ik de status heb kunnen controleren.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen @Kleine Johannes, je hebt nog niet gereageerd. Is er in de tussentijd contact opgenomen? Zo niet, vul je profiel in, dan controleer ik de status zodat we dit kunnen afronden 🙂
Badge
Dag Erik, dank voor je reactie. Nee, er is nog geen contact opgenomen. M'n profiel heb ik ingevuld. 🙂
Badge
Dat er eerst contact met mij moet worden opgenomen is wel zo belangrijk. Het is namelijk geen standaard-procedure.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Johannes. Ik zie hier nog geen notities omtrent annulering. Dus ik vermoed dat de annulering ergens is uitgevallen waardoor hij niet bij de daadwerkelijke opzegafdeling terecht is gekomen. Ik kan dit alsnog voor je laten regelen. Maar, omdat de annuleringstermijn op dit moment verstreken is, heb ik wel die mail die jij op 3 juni hebt gekregen nodig. Ik stuur je een privébericht. Reageer daarop, dan gaan we dit met je regelen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi,

Je kunt de doos terugsturen naar een gratis antwoordnummer:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs dat je van het PostNL punt krijgt. Dat is jouw bewijs van inleveren.


@Kleine Johannes
En? Heb je de doos inmiddels opgestuurd? Is alles nu geregeld?
Reputatie 7
Badge +30
We zijn hier nog mee bezig 🙂 De annulering is inmiddels uitgevoerd, waardoor er automatisch een retourdoos gaat komen. En daarnaast zijn we bezig om voor het andere, lopende, Digitenne abonnement de kastjes om te wisselen.
Reputatie 7
Badge +28
Als de kastjes omgeruild zijn, kan je gelijk genieten van de HD-beelden. Haarlem is sinds afgelopen dinsdag ook over op DVB-T2.
Reputatie 7
Badge +28
En @Kleine Johannes

Wat vind je van de nieuwe HD-beelden?
Reputatie 7
Badge +30
Om hier nog even afsluitend op terug te komen: alles is inmiddels afgerond 🙂