Beantwoord

Wedstrijd bestellen met Digitenne

  • 27 July 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een kaal digitenne abonnement. Kan ik voor vanavond de wedstrijd Ajax-PSV bestellen?
En zo ja, hoe doe ik dat? Ik ben al een uur asn t zoeken maar kan niets vinden...
icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2019, 07:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hein.

Ik hoop dat je het antwoord hebt gevonden op je vraag, de wedstrijd is al geweest namelijk. Los kun je dit helaas niet bestellen met Digitenne, je kunt wel overwegen om het voor 1 maand aan te zetten in de toekomst. Dit kan via Mijn KPN of via ons. Laat het me weten mocht je daar hulp bij nodig hebben.
Reputatie 7
Badge +28
@Alex_P In een ander topic had ik @Hein013 al verwezen naar FOX op Digitenne-kanaal 26. Daar werd Ajax-PSV ook op uitgezonden.
Reputatie 7
Badge +24
@Alex_P In een ander topic had ik @Hein013 al verwezen naar FOX op Digitenne-kanaal 26. Daar werd Ajax-PSV ook op uitgezonden.

Yes, mijn reactie ging over de vraag om via Digitenne een losse wedstrijd te huren. Voor Ajax - PSV was ik te laat met antwoorden, die wedstrijd was al afgelopen. 😞