Beantwoord

Weer schakelprobleem ESPN 2 bij Digitenne nu ?

  • 24 September 2021
  • 16 reacties
  • 230 keer bekeken

Op dit moment is live de voorbeschouwing van Telstar - Jong AZ op ESPN 2. Daarna, om 20:00 uur de wedstrijd. Deze voorbeschouwing en de wedstrijd (KKD) staan ook nog in het teken van Spieren voor Spieren. 

Maar: AT 5 zit er nu nog op! :sweat:

24 sept. om 19:25 uur

icon

Beste antwoord door Lisa 26 September 2021, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Pfff, nog niet gepost of het wordt erin gegooid! :relaxed: . Prima dus!

19:33

Reputatie 7
Badge +28

Zo zie je maar @PeterG . Jouw melding heeft meteen effect gehad.   :wink:  Onze koning Louis van Gaal geeft Telstar trouwens extra power. De nummer 18 van de KKD staat gewoon 1-0 voor tegen de koploper. Wat een baas ! 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_ 

Het gaat na gisteren ook nu weer mis. 

De oplossing hiervoor is al veel eerder geopperd: Een eigen kanaal voor ESPN 2. Daar is ruimte voor! 
 

De collega bij KPN die dit heeft tegengehouden moet dan wel woord houden. Desnoods gaat die persoon zelf iedere keer op tijd de knop omzetten. 
 

Maar op deze manier werkt het niet en blijft het aanmodderen. 

Nog steeds geen voetbal om 1700 uur via 25 

Er is net 17:10, eindelijk, omgeschakeld op kanaal 25. Voetbal!

Reputatie 7
Badge +17

Ik zet jullie bevindingen door! Omschakelen gaat weer niet soepel zo te lezen :disappointed_relieved: .

En ja hoor weer geen espn 2 krijg weer cartoon network balen

En ja hoor weer geen espn 2 krijg weer cartoon network balen

Ik zie dat het inmiddels is doorgeschakeld. (13:35)

Klopt alleen jammer dat je 60 minuten mist

Weer geen voetbal op espn 2 zit naar cartoon netwerk te kijken word er lang saam  hand moe van

Weer geen voetbal op espn 2 zit naar cartoon netwerk te kijken word er lang saam  hand moe van

@robbedoes13 . Op dit moment (23 jan om 12u57) klopt het. Er is nog geen live uitzending op ESPN 2. Vanaf 14:00 uur gaat het over naar ESPN 2. Tot die tijd is er CN op kan. 25. Er is momenteel alleen live op ESPN (24).
En live op ESPN 3 (aanvulling nav volgende opmerking Kees1312)

Is wel voetbal NEC feyenoord wakker worden

Dit topic gaat over ESPN 2 op DIGITENNE, @Kees1312 .

ESPN heeft ervoor gekozen om N.E.C. - Feyenoord op ESPN 3 uit te zenden. Die is sowieso niet via Digitenne beschikbaar (en dat weten ze bij ESPN ook hoor).

Ik weet nog iemand die hier flink van zal balen overigens, maar het is wat het is.

Oké dan mijn excuses word misschien wel tijd voor een iligaal kastje

@Kees1312

Geeft niet. Qua tijdstip had N.E.C. - Feyenoord 'makkelijk’ op ESPN 2 gekund.

Heb je geen internet van kpn? Dan kan je KPN TV (vh. Interactieve TV genoemd) nemen. Dan heb je met het ESPN pakket alle 4 kanalen.

Ik word hier ook een beetje doodziek van denk je naar Feyenoord NEC te kunnen gaan kijken kun je kiezen uit damesvoetbal of een of ander kansloos ander programma 

ga dat hele abonnement maar opzeggen

heb geprobeerd een klacht bij espn neer te leggen maar dat is niet mogelijk omdat ze mijn e mailadres niet kennen

KPN zegt zoek het zelf maar uit