Vraag

Wikipedia artikel Digitenne

  • 26 April 2023
  • 9 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Helaas kan ik niet bewerken krijg steeds mekding over Open Proxy terwijl ik helemaal geen proxy hebt aanstaan zover ik weet.

 

Kan iemand op Wikipedia toevoegen dat er nu 81.000 klanten zijn + een referentie naar het persbericht op TotaalTV.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Wat een obsessie.

  

Reputatie 5
Badge +4

Gaat nog steeds de goede kant op zo.

 

79.000 klanten nu, kan iemand toevoegen op Wikipedia? krijg open proxy melding.

vb, dank

Hallo @adam88 even aan Wikipedia vragen hoe een aanpassing te doen, heeft KPN niets mee van doen.

 

Reputatie 7
Badge +28

Wat een bezetenheid.

Wat een bezetenheid.

Ach…

Leven en laten leven hè….😉

Reputatie 5
Badge +4

Bij blokkades van uw IP-adres

In geval van een blokkade van uw IP-adres, bijvoorbeeld omdat u werkt vanaf een proxyserver, heeft een e-mail sturen geen zin. Vanwege het beleid op de Nederlandstalige Wikipedia worden deze IP-adressen preventief geblokkeerd. U zult geen antwoord op uw e-mail ontvangen, omdat er geen vrijwilligers beschikbaar zijn om de talloze e-mails op dit gebied te beantwoorden. Zie Wikipedia:Open proxy's (uitleg).

Omdat ik het niet kon laten :

Is het zo goed, @adam88 ?🙂

Reputatie 5
Badge +4

jazeker, hartelijk bedankt!

Graag gedaan!

Btw: ik ga het niet steeds bijwerken.Ik vind het verder helemaal niet interessant.Bij de volgende wijziging kan je misschien het via een account doen.Of misschien vind je iemand anders die de pagina up to date wil houden