Beantwoord

Zenderaanbod Digitenne: waarom geen Duitse zender?

  • 12 April 2019
  • 4 reacties
  • 552 keer bekeken

Er is zoveel Engels en waarom niet één Duitse zender. het gekke is dat je dan een heel paket moet kopen ?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 12 April 2019, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi PolyDoun,

Bij Digitenne heb je geen mogelijkheid om een extra pakket Duitse zenders bij te kopen. De ruimte voor TV-zenders is bij Digitenne beperkt. Dit is de reden dat er voornamelijk Nederlandse zenders te zien zijn en een enkele Engelse zender.

Ik snap jou wel hoor. Persoonlijk kijk ik ook vaker naar de Duitse zenders, dan naar de Engelse zenders. Op Duitse zenders zoals ARTE, Phoenix en de regionale zenders zijn vaak hele mooie documentaires te zien.

Een oplossing : Zet ook een schotel neer. Hiermee haal je gratis ongeveer 100 Duitse zenders uit de lucht, waarvan de helft in HD-kwaliiteit. Ook nog ruim 100 Engelse zenders trouwens.
Reputatie 7
Badge +28
En ter aanvulling: KPN kijkt uiteraard naar de populariteit van de zenders. Zenders als ARD, ZDF, NDR, ARTE en Phoenix staan bij mij wel in de Top-30 van mijn favoriete zenders. Maar de gemiddelde Nederlanders (Henk en Astrid) kijken liever naar pulpzenders als RTL4 en SBS6. Dus dat soort zenders worden dan ook door KPN opgenomen in het zenderpakket.
Reputatie 7
Badge +22
Maar de gemiddelde Nederlanders (Henk en Astrid) kijken liever naar pulpzenders als RTL4 en SBS6.
Wie is Henk & Astrid @Noordzee? 😜🤣
Reputatie 7
Badge +28
henk en astrid

Reageer