Beantwoord

Zenderpakketten aanzetten lukt niet

  • 2 October 2020
  • 15 reacties
  • 218 keer bekeken

Beste,

 

sinds kort hebben wij een digitenne ontvanger. Als ik fox sports wil bestellen, lijkt dat niet te kunnen. Automatisch wordt dan een interactieve ontvanger aan mijn abonnement toegevoegd.  Kan ik fox sports toevoegen zonder interactieve ontvanger?

groeten

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 October 2020, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Het zou mogelijk moeten zijn. Bel anders even met 0800-0402 of chat met de klantenservice. Dat heb je direct contact.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Danoirs 

Dit is de procedure: 

FOX Sports abonnement bestellen voor bestaande klanten

Ben jij al klant van Digitenne? Voeg dan snel en eenvoudig een FOX Sports-abonnement toe via MijnKPN in slechts vijf stappen:
 

  1. Ga naar MijnKPN,en log in met je KPN ID.
  2. Klik op Thuis, ga naar Producten, ga naar Televisie.
  3. Klik op FOX Sports Eredivisie, klik op Toevoegen.
  4. Klik rechts op de kassabon op Volgende, ga akkoord met de voorwaarden door een vinkje te plaatsen.
  5. Klik op Plaats bestelling.

Maar bellen met 0800-0402 of chatten kan inderdaad ook. 

 

Hallo @Noordzee , @Jeroen Ruiter 

 

heb met de klantenservice gesproken en kennelijk kan ik alleen fox sports ontvangen als ik een andere ontvanger neem waarvoor ik 10€ extra per maand moet betalen. En daarnaast dan dus nog 13€ of zo voor Fox sports. 

groeten,

Daan

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Danoirs

Dat is absoluut niet juist. Heb je nu een Digitenne-only abonnement voor 18 euro per maand, dan kun je dat uitbreiden met Fox Sports voor 9,99 per maand.

 https://digitenne.kpn.com

Digitenne startpakket

In 3 min
geregeld

€ 18,00 /mnd*

*Excl. eenmalig activatiekosten
Incl. 1 HD-TV ontvanger€ 25,00

Daarom Digitenne

  • Full-HD Beeldkwaliteit
  • Draadloos TV-kijken
  • Goedkoopste offline TV-abonnement

Breid je pakket uit met:

1 Extra TV-ontvanger+ € 5,00 /mnd*

2 Extra TV-ontvangers+ € 10,00 /mnd*

FOX Sports+ € 9,99 /mnd*

 

Heb je Digitenne naast Interactieve TV. Dan kun je Fox Sports toevoegen aan jouw pakket voor interactieve TV en dan krijg je het automatisch ook gratis op jouw Digitenne-ontvanger. 

 

De klantenservice van KPN is helaas niet altijd even goed op de hoogte van de mogelijkheden m.b.t. Digitenne. De meeste medewerkers wel hoor, maar niet iedereen heeft helaas voldoende kennis van Digitenne. 

 

Wat een onzin. Je kunt bij je Digitenne-abonnement Fox Sports toevoegen voor 9,99.

TENZIJ… je digitenne via een INTERACTIEVE TV abonnement hebt. Dan moet je Fox Sports toevoegen voor 12,99. Dan krijg je alle 6 de F.S. zenders op je interactieve ontvanger en Fox Sports 1 en 2 bij de prijs in op je Digitenne ontvanger.

Heb je alleen een Digitenne abonnement ( à € 18 voor 1 ontvanger) dan kun je er F.S. 1 en 2 aan toevoegen voor 9,99. Zie:

https://digitenne.kpn.com/zenders/fox-sports/

Je kunt de sportzenders activeren via MijnKPN. Dan moet wel je Digitenne abonnement gekoppeld zijn. Je kunt mijns inziens ook de klantenservice bellen via 0800-0402.

Heb je internet van KPN, maar kijk je alleen via Digitenne TV? Dan is dat een dure grap. Interactieve tv is dan een stuk goedkoper.
Digitenne only is de duurste manier van tv kijken, met ook nog de minste zenders en mogelijkheden.

Hoi @Noordzee @PeterG ,

 

bedankt voor het meedenken. Ik heb een abonnement voor Internet en daar krijg ik volgens mij gratis digitenne bij. Ik heb nu sinds een paar dagen een digitenne kastje waarmee ik tv kan kijken en ik hoef daar niets voor te betalen. In mijnKPN zie ik het volgende:


als ik een zenderpakket wil toevoegen, wordt er gelijk een interactieve ontvanger in mijn mandje gestopt waarvoor ik dan dus 10€ extra per maand betaal. 
 

Vriendelijke groeten,

Daan

Kiest u bij het aanklikken wel voor foxsport Digitenne?

 

Reputatie 7
Badge +28

@Danoirs

Dat is absoluut niet juist.

 

Heb je Digitenne naast Interactieve TV. Dan kun je Fox Sports toevoegen aan jouw pakket voor interactieve TV en dan krijg je het automatisch ook gratis op jouw Digitenne-ontvanger. 

 

De klantenservice van KPN is helaas niet altijd even goed op de hoogte van de mogelijkheden m.b.t. Digitenne. De meeste medewerkers wel hoor, maar niet iedereen heeft helaas voldoende kennis van Digitenne. 

 

@Danoirs

Zoals ik in mijn eerste reactie al schreef: 

Je kunt Fox Sports toevoegen aan jouw pakket voor Interactieve TV.

Dat is de keuze van 12,99 per maand. Het voordeel is dat je dan ook op jouw Digitenne-ontvanger gratis Fox Sports 1 en 2 kunt ontvangen. Als je nog geen ander entertainment gebruikt, dan krijg je ook nog eens een korting van 5 euro per maand. Je betaalt dan eigenlijk 7,99 per maand. Dan ga ik er wel vanuit dat je ook een Hussel mobiel abonnement hebt bij KPN. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

@Jeroen Ruiter ik krijg die optie nergens. Ik kan alleen de fox sports van 12.99€ kiezen en dan wordt er automatisch een interactieve ontvanger van 10€ in mn winkelmand bijgestopt.


als ik digitenne selecteer krijg ik alleen dit:

groeten,

daan

Reputatie 7
Badge +28

@Danoirs 

Dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien nog maar eens bellen met 0800-0402 en hopen dat je een slimme medewerker aan de lijn krijgt. 

Heel merkwaardig, dat overzicht in het screenshot.

Zelfs hier geen gratis Digitenne ontvanger, dat had ik tot de omzetting naar het nieuwe Digitenne. Daarna niet meer en betaal ik er € 5 voor.

Ik ga dit aan een moderator overlaten. Die kan in de admin kijken. En misschien een reden zien dat je gratis Digitenne hebt. Het lijkt me wel dat je dan geen mogelijkheid hebt om er, betaald, Fox Sports aan toe te voegen….

Want i.c.m. internet van KPN is de basis voor Televisie áltijd minimaal één Interactieve ontvanger.

Ik heb één ITV ontvanger en één Digitenne. Doordat ik op ITV Fox Sports heb (1 t/m 6) heb ik, omdat het binnen hetzelfde abonnement valt, ook F.S. op de Digitenne ontvanger. Dat kan bij jou dus wel. Maar je kunt niet F.S. op je Digitenne krijgen nu zonder ITV ontvanger.

Staat je profiel al ingevuld voor de KPN moderator?

Reputatie 7
Badge +28

@Danoirs 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Danoirs. Welkom op het KPN Forum. Wanneer je jouw gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zoek ik het verder voor jou uit. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

@Danoirs

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

@Danoirs 

Heb je inmiddels een abonnement op Fox Sports geregeld? Of heb je nog hulp nodig van ons? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.