Beantwoord

Zenders

  • 17 December 2019
  • 6 reacties
  • 231 keer bekeken

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2019, 08:04

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

U bent een mens van weinig woorden? Beetje meer info is welkom!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Neby ,

Probeer voor de zekerheid deze procedure eens: 

1/ Haal de ontvanger even volledigheid van de stroom af. 

2/ Na vijf seconden de ontvanger en de TV weer aandoen. 

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreidzenders zoeken. 

5/ Draai de antenne een beetje naar een andere richting of probeer een iets andere positie.

6/ Zet de ontvanger en de antenne niet direct naast een storingsbron, zoals bv de kerstverlichting of een LED-Lamp

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Neby Ik help je graag en ik vermoed dat Noordzee je al een prima tip geeft. Maar kun je wellicht wat meer uitleggen? Zie je een foutcode en zo ja, welke? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En wil je ook het CAS ID van je ontvanger noteren? Dat nummer vind je op de sticker op de ontvanger zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Neby ,

Probeer voor de zekerheid deze procedure eens: 

1/ Haal de ontvanger even volledigheid van de stroom af. 

2/ Na vijf seconden de ontvanger en de TV weer aandoen. 

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreidzenders zoeken. 

5/ Draai de antenne een beetje naar een andere richting of probeer een iets andere positie.

6/ Zet de ontvanger en de antenne niet direct naast een storingsbron, zoals bv de kerstverlichting of een LED-Lamp

@Neby Heeft dit geholpen? 
 

Zo niet, Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En wil je ook het CAS ID van je ontvanger noteren? Dat nummer vind je op de sticker op de ontvanger zelf

Ik wil graag de oude zender weergave weer terug.

Van nu is zeer omslachtig om een goede zender te vinden met info wat ik wil kijken in 1 oogopslag.

Nu moet je alle zenders af om te kijken wat er op is.

Erg frustrerend en ben daar veel tijd mee kwijt.

Toen kon je apart tv, of muziek direkt intoetsen nu niet moet je alle zenders af.

Hoe kan ik die oude weergave er weer op krijgen????

@hengel61

Je hebt dit geplaatst in de rubriek Digitenne op een oud topic.

Maar ik denk dat je Interactieve TV bedoeld? Terug naar het oude kan niet meer, dat systeem gaat uitgeschakeld worden. Maar in het topic over het nieuwe menu kan er over gediscussieerd worden.

Met het knopje gids kun je de weergave van de gids wijzigen:

1 zender de komende programma's (verticaal)
8 zenders: wat is er nu/straks (horizontaal)

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234

Reageer