Vraag

Zomaar laten betalen voor een digitenne ontvanger.

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 361 keer bekeken

Hallo KPN,

Hierbij wil ik graag mijn ongenoegen aan u duidelijk maken over de volgende manier van handelen. Ik ga een contract met u aan en heb al jaren een “alles in-1 thuis standaard” pakket en kom altijd de betaling na die u vraagt voor deze dienst. Nu besluit u om deze dienst te verbeteren maar laat u mij 5 euro p/m betalen voor een vervangende ontvanger. Ik heb hierin weinig keus want een ontvanger heb ik nodig. Een ander pakket nemen is ook geen optie daar ik spotify nu gratis heb en dan niet meer.
Graag zie ik dat deze handelswijze wordt terug gedraaid en mijn kosten voor dit “alles in-1 thuis” pakket weer €63,50 gaat kosten ipv €68,50. Mocht dit niet gebeuren dan stap ik over naar kabelnoord en heb dan ook direct glasvezel. Misschien zijn de kosten dan wel even hoog of hoger maar met uw handelswijze heb ik een groot probleem.

Mijn gegevens zijn:
Pieter Schipper
de Iken **
****** Feanwalden.

m.v.gr P. Schipper.

Admin* adresgegevens weggehaald i.v.m. privacy.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Dag Piete, welkom op het forum. Ik snap volkomen dat extra betalen niet leuk is, dat vindt niemand leuk. Voor de meeste van onze klanten is dit gelukkig wel een verbetering, voor een aantal weer niet. Dat is een afweging die jij uiteraard zelf zult moeten maken. Dit terugdraaien zal niet gebeuren. Overigens zijn we ook verplicht om deze vernieuwing door te voeren, dat was een voorwaarde bij de veiling van de frequentie van de overheid. In dit topic kun je er alles over lezen. Hoewel ik je niet graag zie vertrekken staat het je uiteraard vrij om over te stappen naar een andere aanbieder.