Beantwoord

Zonder overleg met abonnee abonnement verhogen

  • 17 January 2019
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

mijn abonnement is al van 2010, nooit geen reden om te veranderen.
nu wel?
eind 2018, kreeg ik het verzoek om mijn huidige digitenne's om te wisselen, dit was/is kosteloos.
Wat de KPN verzuimde te vermelden is, dat ik hierna allebei moest betalen.
Resultaat is nu, dat we euro 5,00 per maand meer moeten betalen.
Gebeld met administratie, correct te woord gestaan, maar het was helaas zo.
ik moest dit accepteren!
Gaat de KPN zo met zijn trouwe klanten om?
Succes KPN!
icon

Beste antwoord door Noordzee 18 January 2019, 17:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Tsjaa, geen fraai verhaal natuurlijk. Ik kan het beleid van KPN niet voor jou veranderen. Ik snap wel jouw frustratie.

Er zijn ook voordelen te melden met betrekking tot de overgang naar DVB-T2. Het beeld op jouw TV wordt dadelijk spectaculair beter. Daar wordt je blij van! Verder krijg je er een extra regiozender bij, In jouw situatie wordt dat Omroep Zeeland.

En nog even een overdenkertje......:

Misschien kijk je niet zo vaak TV op één van jouw twee TV's? In dat geval zou je kunnen overwegen om op jouw tweede TV een FTA-ontvanger aan te sluiten. Dan kan je op die ontvanger alleen kijken naar NPO 1/2/3 en de twee regionale zenders. Zo'n ontvanger kost ongeveer 30 euro, een ontvanger met opnamemogelijkheden is er vanaf ongeveer 60 euro. Je huidige antenne kan je dan blijven gebruiken. Wel kan je dan jouw tweede abonnement opzeggen en betaal je weer 15,50 per maand.

Tips nodig voor een FTA-ontvanger? Laat maar horen...
Bedankt voor je reactie!
Wil je mij de tips doorsturen svp?

Ik wacht in ieder geval op de reactie van de KPN op mijn ingezonden klacht, voordat ik eventueel andere besluiten neem.
Wellicht begrijpen ze bij de KPN mijn frustratie en ipv kado's geven aan nieuwe klanten, willen ze ook coulant zijn naar trouwe abonnee's.

ik hoor van je!
Reputatie 7
Badge +28
Op de website amazon.de is een groot aanbod DVB-T2-receivers. Bekende merken zijn Technisat, Xoro, Strong en Philips. Let op de specificaties H.265 en/of HEVC.

Voor ongeveer 30 euro heb je gewone FTA ontvanger. Ik betaalde zelf 27 euro (incl, verzendkosten) voor een Xoro 7619.

Vanaf ongeveer 60 euro heb je een FTA-ontvanger met opnamemogelijkheden. (HDD)

Niet alle ontvangers hebben een scart-aansluiting. Let daar dus op als je en scart-aansluiting nodig hebt.

Uiteraard kan je ook andere webwinkels proberen. Mijn ervaring is dat die wat duurder zijn.

Reageer