ZTE ZXV 7200 echt van inferieure kwaliteit

  • 16 May 2019
  • 3 reacties
  • 1002 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Vandaag een XORO HRT 8720 Freenet ontvanger van Amazon.de getest. Worst case met mijn allereerste kpn antenne boven op de kast !

Op de ZTE venster "geen digitenne signaal" , maar op deze XORO goed signaal en prima storingvrij beeld en geluid ! Het kan dus wel goed. Nog wel op DVB-t hier in Noord Holland maar ik had in Friesland op zo'n zelfde ontvanger ook al goed resultaat. Deze ontvanger heeft bijna de functionaliteiten van mijn oude Topfield ( behalve twin tuner ) maar daar is mee te leven. Alleen wil KPN niet meewerken om het Cas nr. te registreren , dat is vervelend. Maar NPO en Regionale is geen probleem. Ook kan je de antennespanning schakelen en heeft een loopuitgang. Mooie EPG en menuscherm.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Gefeliciteerd met jouw mooie ontvanger! 👍

Ik heb zelf ook een XORO en weet dus hoe goed deze ontvangers werken.

Maar het heeft geen zin om in al jouw berichten af te geven op de ZTE-ontvanger. Jij hebt al diverse keren jouw mening laten horen over deze ontvanger. De problemen hiermee zijn bekend en worden door dit soort berichtjes niet opgelost.

Net als jij hoop ik dat de ontvanger in de toekomst beter gaat werken, b.v. door een sofware-update. Maar dat is niet zomaar even allemaal voor elkaar.
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb exact dezelfde, topding maar wordt wel een beetje warm. Ook fijn dat je de antenne kan doorlussen (antenne out) naar je tv, fijn voor later als ik een tv koop met dvbt2hevc-tuner. Klaar voor de toekomst.
Beetje jammer dat de usb voor opname's aan de achterkant zit.
Veel plezier met deze aankoop!
Reputatie 5
Badge +4
Straks alleen nog NPO1, 2 en 3, en regiozenders. Met DVB-T2, tenzij je wat weet te hacken welicht.